Topic: Olieverf schilderijen  (gelezen 5255 keer)


Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 maart 2015, 13:57:51 pm »
Na mijn Blender renders zal ik ook eens wat van mijn andere werk laten zien. Koos vond mijn sci-fi schetsje al mooi en volgens P D zou ik vast ook een goed schilder kunnen zijn ... ik mag het hopen! Ik heb er 3 jaar mijn werk van gemaakt toen in ik Indonesiƫ woonde (2011-2014) :P Hahaha ;) Hierbij wat van mijn werk:





Nog een detail van een ander werk:



Meer kun je vinden op mijn website: www.mirellakersten.com Daar staat ook een filmpje met een proces (van dit laatste schilderij) waarin je ziet hoe ik het schilderij in lagen opbouw.
Dus P D dat heb je toch maar weer goed gezien! Jouw stillevens zijn trouwens prachtig (vind vooral die exotische met turquoise pot heel mooi). Ik kan vast nog veel van je leren!
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2015, 14:12:47 pm door Ellajiw »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2015, 14:12:56 pm »
Ook dit ziet er weer schitterend uit!  Een creatieve duizendpoot dus  8) Ik durf het bijna niet te vragen maar doe je misschien nog meer dingen op creatief gebied?

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2015, 14:14:10 pm »
Hahahaha nee hoor, dat was wel het meeste. Ik ben eigenlijk architect, maar dat wist je al. Dus ben ook wel goed met Photoshop, wat programmeren etc. En af en toe een ontwerpje voor kleding (en dan laten maken door kleermakers), ontwerpjes voor meubels (dat kan je ook laten maken in IndonesiĆ«, hebben we dus ook gedaan), grafisch ontwerpjes voor kaarten en websites. Maar dat stelt niet zo veel voor hoor. Dit schilderen is wel echt serieus. 
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2015, 14:20:15 pm door Ellajiw »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2015, 14:23:03 pm »
Ik zou bijna zeggen gelukkig maar want anders krijg ik zin om in een hoekje te gaan zitten huilen.  ;)

Je werk van Kali op je site vind ik geweldig mede door het verhaal er achter.

 :o Ik had je edit nog niet gezien maar nu ga ik toch dat hoekje maar opzoeken.....
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2015, 14:24:36 pm door JvL »

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2015, 14:34:26 pm »
Ja, Kali! Ik ga altijd uit van een verhaal. Dat kun je echt aan mensen meegeven. En ik teken en schilder al mijn hele leven hoor, dit schudde ik ook niet zo ff uit mijn mouw (ben 2,5 jaar bezig geweest met 10 schilderijen).

En hee, als ik al die toffe Miko posts zie dan ben ik wel weer overdonderd door jouw skills hoor! Ik kan dan weer niet riggen, en de video editor moet ik nog helemaal mee beginnen.

Ik zit er wel echt serieus over na te denken om te stoppen met ontwerpen van architectuur en de concept art in te gaan. Voor games bijvoorbeeld. Daar kan ik nog meer van mijn creatieve kant in kwijt. Heb net op 3Dhype wat showreels van freelancers bekeken. Nou dan krijg ik ook zin om in een hoekje te gaan zitten huilen. Die hebben zulke vette filmpjes  :-\
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2015, 14:45:38 pm door Ellajiw »

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2015, 14:35:19 pm »
 :-[ Nee, die kleding/meubel/grafische ontwerpjes stellen echt niet veel voor. Het is vooral schilderen en Blender.
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2015, 14:53:37 pm door Ellajiw »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2015, 14:43:46 pm »
Ik snap wat je bedoelt met die showreels.  :o

Concept art zou zeker wel een gave richting zijn. Beetje een droombaan denk ik (of het omzetten van concept naar model).

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2015, 14:46:02 pm »
Ja, droombaan inderdaad! Worth a shot denk ik...

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #8 Gepost op: 12 maart 2015, 15:02:33 pm »
Ik heb je website bekeken en daar zie ik ook weer mooi werk ook zie ik dat je een heel eigen stijl hebt ontwikkeld heel mooi.