Topic: quickwim  (gelezen 3380 keer)


Offline quickwim

  • Member
  • *
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
    • http://blender.pgwb.nl
« Gepost op: 23 februari 2013, 11:43:29 am »
Ik ren alweer aardig wat jaartjes rond door de digitale wereld. En zo af en toe bots ik ergens tegenaan wat mijn aandacht heeft. Waaronder dus ook blender.

Mijn nickname is een samentreksel van quickbasic (een programmeertaal onder DOS) en Wim (gewoon mijn voornaam). Sinds mijn eerste pc (ik was toen al 15!), hou ik me bezig met van alles wat met ééntjes en nulletjes te maken heeft. En dat is begonnen bij quickbasic. Hierna volgde virtual basic 4, 5 en 6. bij .net ben ik afgehaakt. Toen kwam darkbasic in beeld. Daar hou ik me nu vooral mee bezig (buiten php, mysql, html en css om).

Momenteel ben ik zeer druk bezig met een project voor één van mijn andere hobbies: muziek. We willen een verhaal uitbeelden en daarvoor zijn afbeeldingen nodig (gelukkig geen film) die gemaakt wordt in Blender. Alle hulp is welkom (hint, hint  ;) ). Omdat ik pas in januari dit jaar ben begonnen met Blender, is nog heel veel nieuw voor me.

Wat houdt mij verder bezig:

Mijn werk. Daar gaat veel te veel tijd in zitten. Maar ja, het geld moet toch ergens vandaan komen. De laatste keer dat het uit de lucht kwam vallen, kan ik me niet herinneren. Ik ben vrachtwagenchauffeur en rij in Nederland, België en het Rurh-gebied.

Pretparken. Ik ben een fanatiek pretparkenbezoeker. Ik ben lid van een reisgenootschap dat met regelmaat een park (vaak meerdere) bezoekt. Zo is de maand juni van dit jaar volledig opgeslokt door een vakantie naar de VS waar we een rondreis gaan maken langs diverse pretparken (nee, geen Disney  :(  )

Muziek. Zoals eerder vermeldt, ben ik ook betrokken bij een muziekvereniging. Ik ben slagwerker. Daarnaast geef ik les en schrijf zo nu en dan ook een stukje muziek.

Programma's waar ik mee werk tijdens mijn projecten:

  • Blender 2.66 (momenteel)
  • Genetica 3.6 (ja ik heb zo'n duur programma gekocht)
  • Gimp 2
  • Paint
  • Dark Basic Pro
  • Musicad 3.6

Ik sta open voor samenwerkingen, maar ik soms wel andere prioriteiten.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Blenderniveau: Leerling

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2013, 23:18:55 pm »
Welkom quickwim,
Welkom op dit forum ik heb gezien dat heel wat hobbies hebt en dat blender er nu is bijgekomen.
Blender is een prachtig programma nu is versie 2.66 uit dus je heb nog heel wat te leren met dit veelzijdig programma, ik zelf ben nu meer als anderhalf jaar bezig en ik weet nog niet een kwart van Blender.
Maar zit je met vragen, dan zit je goed op dit forum er zal altijd wel iemand je kunnen helpen.

Voor mij is Blender momenteel een hobbie en ben momenteel nog niet snel genoeg om me op een project te storten.
Zie hier wat werk van mij:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2013, 07:42:29 am »
Hoi Quickwim,

Welkom op dit forum. Leuk je erbij te hebben.

Ik hoop dat je veel van de leden van dit forum kan leren, maar dat wij ook van jou weer kunnen leren.

Leuk project, dat van die kermis. Als ik tijd had gehad, dan zou ik wel willen helpen. Helaas heb veel te veel hobbies die net zoveel tijd nodig hebben als blender. Veel succes met je project, en als je eens wat af hebt, show us!

Groet,
MAD
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline quickwim

  • Member
  • *
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
    • http://blender.pgwb.nl
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2013, 08:19:25 am »
Vorderingen zal ik zeker posten.

En als ik ergens mee kan helpen, zal ik zeker een poging doen.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Blenderniveau: Leerling