Topic: [BGE] BGE Phyton Scripting... tutorials gezocht...  (gelezen 2162 keer)


superjamie

« Gepost op: 08 juni 2016, 11:35:08 am »
Hoi medeblenders...

Ik ben nog maar beginner met Blender en al helemaal met de BGE, ik weet al helemaal
niet veel over phyton scripting, ook niet in de BGE. Ik zal binnenkort graag Phyton willen
leren voor mijn BGE Projecten... ik zoek namelijk tutorials over phyton scripting in de BGE,
voor beginners... aangezien ik ook een beginner ben op het gebied van de BGE...

Weet iemand een site met tutorials over phyton scripting in de BGE ?... Zo ja...
waar kan ik BGE Phyton Tutorials vinden ?..., ik zal het graag willen weten...

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 08 juni 2016, 11:36:42 am door superjamie »

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 augustus 2021, 13:17:56 pm »
Is dit voor Jamie nog actueel?

Om in Blender blender-dinge te doen heeft men niet per se een tutorial voor Python nodig (alhoewel het vroeger of later zin vol is, maar er bestaan zeker tientallen voor Python sec) En om Python in Blender te kunnen gebruiken is nodig dat men snapt hoe de developers dat hebben gemaakt of BETER hoe een beginner hun maaksels met Python kan gebruiken...
Een van de besten is   zijn videos van Sybren (medewerker bij Blender.org) , Hij heeft er een hele serie van kon ik als lid van Blender (met een BlenderID alle maal bekijken) ben net bezig de BlenderID te activeren, helaas nog niet gelukt. Ze zijn wel allemaal Engels gesproken maar alleen kijken geeft je toch al een indruk hier is er een https://www.youtube.com/watch?v=bZUTiAJ1Tuc 

"Python for artists" sybren site:youtube.com is misschien ook een mogelijkheid ...  Blender
Let op dat er of Sybren of Blender.cloud te zien is in het zoek resultaat.
Doei
       Peter