Topic: Voorstellen  (gelezen 3262 keer)


Offline Inge3

  • Member
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 augustus 2018, 16:01:14 pm »
Hoi, ik ben Inge en ben net begonnen met Blender. Ik werk momenteel als studio-portretfotograaf en wilde naast photoshop e.d. wel eens iets anders, vind dit fantastisch om te leren. Wat een prachtige dingen worden ermee gemaakt. Via youtube filmpjes en handleidingen kom ik er al redelijk in. Voor nu heb ik hier eerst nog geen vragen, maar die komen er vast wel :)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2018, 18:50:40 pm »
Welkom op het forum , met elkaar weten we veel :)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2018, 20:23:34 pm »
Er zijn veel tutorials, maar ook heel veel om te leren. We helpen je graag als het mogelijk is.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2018, 09:44:49 am »
Welkom op dit forum.
Er gaat wel heel wat veranderen in de nieuwe Blender 2.80 dus dan zullen er weer veel nieuwe tutorials te volgen zijn.
Even een tip Begin met Blender 2.79b maar douwnload de Zip file Blender 2.80 ernaast om deze nieuwe Blender je eigen te maken.


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 26 augustus 2018, 16:44:29 pm »
Welkom en laat wat zien.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2018, 10:41:25 am »
Welkom in de blender club...,

Ik gebruik blender al officieel sinds mijn 22e in de zomer, maar heb niet elke dag geoefend...
Dat wil zeggen dat ik mijn modelling in blender nog wel flink kan verbeteren. Maar houd mezelf
op het moment veel bezig met het leren programeren in basic... later wil ik dus ook andere talen