Topic: jrheijden  (gelezen 2903 keer)


Offline jrheijden

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 december 2012, 22:57:09 pm »
Zo weer een nieuw lid erbij!

Net begonnen met Blender. Alles is nieuw voor mij. Heb geen verleden met dergelijke programma's. Mijn interesse is ongeveer een jaar geleden begonnen door 3D projection mapping op het gebouw van Villa Volta in de Efteling. Toen dacht ik dat wil ik ook. Nu ligt dat nog ver van mij. Laat ik eerst maar met Blender beginnen en de rest volgt nog wel.

Om mezelf dan ook maar even voor te stellen. Mijn naam is Ruud, 32 jaar oud en woon in Arnhem.

Ik hoop hier veel te leren want de eerste vragen heb ik al. Dat zal ik in een ander topic wel laten weten.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2012, 23:45:36 pm »
jrheijden,
Welkom op dit forum.
Ik hoop dat je ook zo leergierig ben als de meest hier op dit forum zodat we veel van elkaar kunnen leren.
Zelf heb ik veel tutorials bekeken en ik heb op mijn website de tutorials staan waar ik veel van heb geleerd.
Als je ze wilt bekijken, ze staan op de website bij 3D Art/Blender tutorials +links.
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

Ook heb ik al gereageerd op je vraag en gelijk een link van een tutorial geplaatst. :idea:
Succes.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2012, 00:09:16 am »
Hoi Ruud,

Welkom op dit forum. Ik denk dat je vragen hier wel beantwoord worden. Vooralsnog heb ik er goede ervaringen mee :-).
Als je vragen, opmerkingen of suggesties hebt: laat het weten.

Veel succes met je project!
MAD
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl