Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - blenderbrammetje
Pagina's: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 92
1096
« Gepost op: 13 augustus 2014, 00:10:54 am »
Rendert niet echt vlotter maar is stabiel. Ook geen moeilijkheden meer met scherm verkleinen , cores toewijzen en scherm terugroepen.... Heerlijk stabiel ja... Ben benieuwd naar de extra mogelijkheden van cycles maar maak eerst nog een paar projecten af...
1097
« Gepost op: 11 augustus 2014, 13:14:42 pm »
Thnx Nick, toffe tutorials.... Ik ben aan het overstappen op cycles... Onmisbare info over emission, scattering , en absorbtion.... Goed uitgelegd...
1098
« Gepost op: 10 augustus 2014, 23:26:39 pm »
Misschien word het veroorzaakt door een andere lichtbron, die te weinig samples geeft... Er zitten drie lampen achter het Galaxysysteem....een ervan is wit... Even ook het aantal samples van die backlights checken...
1099
« Gepost op: 10 augustus 2014, 23:22:51 pm »
Ik Ga hem erop gooien, op allebei mijn bakkies... Wellicht rendert ie dan nog wat vlotter ook... Weet jij toevallig hoe dat zit met welke Nvidia Driver het best is voor de 2.71 versie ? Of is de laatste driver altijd ondersteund.... ?
1100
« Gepost op: 10 augustus 2014, 23:20:45 pm »
Geen illegale context vind ik ook belangrijk, kijk uit zelfs met wat voor muziekje je gebruikt, anders loop je kans dat Youtube het geluid blokkeert... Maar geen "seksueel getinte", hmmmm.... Ik ga ervan uit dat je op perversiteiten en vuilakkerij doelt....En niet op natuurschoon,zoals bijv. mooie borsten , die een echte uitdaging vormen....Voor de enthousiaste modelleerder... Ik ga het weer eens proberen maar dan met referentiemateriaal in 3 hoeken.... Groetjes Bram
1101
« Gepost op: 10 augustus 2014, 23:07:40 pm »
Terwijl ik het post besef ik ineens dat ik misschien niet genoeg samples op die lichtbronnen heb zitten om door 3 layers met alpha te kunnen schijnen... Aan de codec kan het niet liggen want ik heb naar BMP gerendert, en het zit daar ook in.... Gaan we fixen... en dan nog wat andere hoeken erbij zodra dat gelukt is https://www.youtube.com/watch?v=BTaAX9oivSk
1102
« Gepost op: 10 augustus 2014, 15:25:14 pm »
Is die wel stabiel vraag ik mij af.... Met name het scherm verkleinen tijdens renders, aantal cores toewijzen via affiniteit en dan weer terugvergroten was een probleem, ik hoop dat ik daar nu vanaf ben. Verder blij want ik heb net de nieuwe mogelijkheden bekeken , en aangezien ik meer cycles wil gaan gebruiken, ik heb een 660 GTX en een GTX 750Ti van Nvidia, ben ik erg blij , nu kan ik alles wat eerst in cycles niet kon toch nog, en hair en fur gebruitke ik toch nog niet veel.
1103
« Gepost op: 10 augustus 2014, 15:20:48 pm »
Ook Welkom op het forum, en inderdaad, mooie begonia's
1104
« Gepost op: 04 augustus 2014, 19:58:49 pm »
Oh , is met cycles... Ik beperkte mij tot nog toe to blenderrenderer... maar goed , was toch al van plan om over te stappen dus OK dan maar... Interessante tutorial.... Ga ik volgen vandaag of morgen...
1105
« Gepost op: 04 augustus 2014, 19:55:08 pm »
Nee, hij werkt net als een gewone propellor maar dan beter. Omdat Water zich het best voegt in een volmakte vortex.... Cq. Wervelstorm, draaikolk.... Het neemt dan een temperatuur van 4 graden aan... Maar het gaat er vooral om dat een ventilator of propellor veel weerstand heeft , dit ding niet.... Het water beweegt liever in spiralen, volgens de gulden snede verhoudingen.... Maar hij gaat in het volgende filmpje een wervelstorm opwekken, ik heb de tutorial al gevonden..... Met particles en smoke-generator..... Laters !
1106
« Gepost op: 04 augustus 2014, 19:51:41 pm »
Zit ik ook al maanden naar te kijken, die topology om fatsoenlijk te kunnen bewegen... FLows inderdaad... Goed bezig.... Binnenkort komt mijn eerste animatiefiguurtje met kloppende topologie !!
1107
« Gepost op: 04 augustus 2014, 15:47:46 pm »
Schauberger Impellor.... Schijnt een stuk effectiever te zijn vanwege de vortex-werking.... Wel vet om mee te animeren vanwege zijn asymetrische vormgeving.... Check hoe die spiegelt... https://www.youtube.com/watch?v=oAKifJu4-4Y
1108
« Gepost op: 04 augustus 2014, 15:43:54 pm »
Hmm, bij mij werkte het niet, maar nu zie ik je laatste post. Ik ga er gewoon weer verder mee experimenteren. Ik had n.a.v. een filmpje op youtube separate en flock aan laten staan , en slechts follow leader één stapje naar boven verplaatst.... Maar goed, de gast in het tutorialfilmpje maakte ook iets anders, nl. een groep rennende figuurtjes... Heel interessant... Maar ik zal het eens proberen, om mooiere energieballen te maken, waarvan de lichtjes gewoon volgen als ie verplaatst word... In ieder geval bedankt voor de tips... Ik zal separate en flock eens verwijderen....
1109
« Gepost op: 28 juli 2014, 23:36:49 pm »
Sorry JvL, ik heb al Boidsystems in gebruik, ik kan deoptie follow leader echt niet vinden... Wel het verschil tussen Boidbrain : separate en Boidbrain, Flock gevonden, dat scheelt al iets... Maar hij laat toch wat particles achter...
1110
« Gepost op: 27 juli 2014, 17:17:45 pm »
Welkom op het Forum Speedthriller... Ik vond je keltische armband al vet, ik ben benieuwd wat je nog post.... Groetjes, Blenderbrammetje...
Pagina's: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 92
|