Topic: Hoe realistisch wil je je character animation maken?  (gelezen 3424 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Gepost op: 08 juli 2014, 21:42:19 pm »
Voor de echte liefhebbers van realisme in animaties:

De Muscle Simulation addon!

http://www.blendernation.com/2014/07/08/add-on-blender-muscle-system/

Ik moet zeggen dat ik het echt te gek vind (in positieve zin).

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juli 2014, 23:07:59 pm »
Jaaah, dat klinkt spannend...  8)

Ga ik proberen, want ik was net weer met animeren bezig..


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 08 juli 2014, 23:16:22 pm »
Ik kan ook niet wachten om hem te proberen maar ik wacht wel tot een volgende character want ik ben voorlopig nog even bezig met mijn huidige characters.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 juli 2014, 01:15:15 am »
En verdient dat een beetje  blenderbrammetje ?
 ;D

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli 2014, 01:17:23 am »
Wel mooi blender heeft het dus ook ,toevallig vorige maand wat videos bekeken van tal andere programma's en kwam dat muscle bewerken tegen met een paard onderhuids net echt
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2014, 01:21:04 am door Ruud »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 09 juli 2014, 09:42:34 am »
Dat ziet er veel belovend uit maar ik hou het nog even bij standaard Blender heb nog teveel moeite op de topologie van een hoofd goed te krijgen.
Dus als ik dat onder de knie heb dan ga ik me daar eens in verdiepen. :)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 juli 2014, 09:45:36 am »
Dat heb ik ook ijp topologie is lastig modeleren gaat goed ,ik heb me nog niet verdiept in het verdraaien van de vertexen, we komen er wel . ooit :)