Algemeen > Leden stellen zich voor
Ik stel me even voor....
Linda Diva:
Ijp, ik heb het al, super bedankt voor de tip, ik ga krika heel leuk vinden !
Ruud:
Welkom op de blender site, Een mooi paard goed gelukt.
koos2:
Heb je ook BVH voor paarden?
Linda Diva:
Ik heb voor de fries toen inderdaad animaties gemaakt en naar bvh geexporteerd, ik geloof vier stand bvh's paard op rust, paard dat een beetje rondkijkt, dat met zijn voorbeen schraapt en nog 1, een stap bvh een draf bvh en galop, en dan nog steigeren, springen liggen, voetje geven, eten en dan heb ik ze ongeveer wel. In opensim en sl oa heb je een ao nodig animation overrider die je op bepaalde manieren laat staan en lopen rennen vliegen ademen etc etc ipv als een robot. Dus die moest ik maken. Ik heb er ergens wel een filmpje van maar is al wel weer een paar jaar oud dus moet even drie computers afzoeken waar dat is gebleven.
Ik denk omdat ik dan uit de 3d virtuele werelden kom dat ik veel dingen net even anders doe vaak dan men normaal gesproken zou doen in Blender. Misschien leuk om er een topic over te starten wat ik doe, deed en hoe ipv in deze voorstelronde. Er zijn denk ik best veel dingen of manieren bij die iedereen kan gebruiken, juist ook mensen met minder ervaring , omdat het wat vereenvoudigd is omdat je niet onbeperkt en gratis kunt uploaden in virtuele werelden of kunt rondlopen omdat de servers daar dat dan niet prettig vinden.
koos2:
Ik ken BVH files alleen van motion tracking. Dus als beweging wordt "gefilmd" en omgezet naar een 3d model. Die beweging, van een echt persoon kun je dan opslaan als bvh model en vervolgens toepassen op jouw getekende character. Ik hoppte dat je dus een motioncapture van een paard had., maar je hebt zelf geanimeerd en dat omgezet naar bvh. Inderdaad een heel andere manier van werken.
Altijd leuk om een animatie van iemand anders te zien. https://www.youtube.com/watch?v=3fBZMw2qNeQ Hier kun je een hond zien die ik geanimeerd heb. Ik heb hier gebruik gemaakt van een filmpje ik heb deze op de achtergrond van Blender gezet en toen de beweging nagemaakt met mijn rig.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie