Topic: Vervanger gezocht  (gelezen 40 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 783
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Gepost op: 21 april 2024, 18:30:25 pm »
Goedendag allemaal,

Van de week kwam ik er achter dat het forum plat lag. Zojuist heb ik dat gefixed. Dit bracht me wel direct bij een punt van aandacht.

Al meer dan 10 jaar voorzie ik in een forum voor de nederlandse blender community. Dat is begonnen in de tijd dat ik zelf met Blender werkte. Inmiddels doe ik dat al jaren niet meer zo actief. Sinds enkele maanden gaat het niet zo goed met mijn gezondheid. Ik moet daardoor veel van mijn activiteiten staken om zodoende de ruimte te krijgen om weer beter te worden. Het runnen van dit forum is 1 van de vele activiteiten die ga stoppen.

Om nou niet zomaar dit forum, met al het moois wat er in zit, op te heffen, wil ik eerst kijken of er misschien animo is om dit forum over te nemen. Naast tijd kost dit ongeveer 40 euro per jaar. Een beetje een technische achtergrond is wel handig hiervoor. Als ik niemand vind, dan zal ik het forum moeten sluiten en dan verdwijnt het. Dus:

Is er iemand die dit forum van mij wil overnemen om zo het voortbestaan veilig te stellen?

Ik hoor het graag.
Mark
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline Xan

  • Member
  • *
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2024, 20:46:12 pm »
Ik was al bang dat hij verdwenen was.
Beterschap.

Ik kan wel bijdragen door op te letten of er iemand met vragen zit al ben ik zeker niet zo goed zoals IJp.

Python is bij mij alleen copy past net als LaTeX wat ik gebruik voor het schrijven. Ik denk echter dat het onderhouden van een forum wat meer verlangt. Ik heb het vaak geprobeerd maar ik zie het gewoon niet

Offline roobol

  • Member
  • *
  • Berichten: 195
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2024, 12:58:27 pm »
Een forum bijhouden is iets wat ook mijn pet te boven gaat, bijdragen in de kosten is geen probleem.  Ik hoopt dat het forum in de lucht blijft; het is wel niet zo heel druk, maar wel een toffe plaats met toffe leden.
met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/