Topic: Faerie's (art)work  (gelezen 3110 keer)


Offline Faerie

  • Member
  • *
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2018, 20:10:22 pm »
Hey allemaal,

de beste manier om kennis te maken is eigenlijk via mijn artwork, dus die laat ik op dit moment voor me spreken.

Ik doe veel digital painting en character design.
In het verleden heb ik weleens werk gedaan voor games etc. zoals backgrounds, characters, assets en oa animatie waar ik me weer meer op aan het richten ben, maar heb mijn focus verlegd naar commercieel werk ipv games.

Artstation link: https://www.artstation.com/danilustre
Instagram link: https://www.instagram.com/studiodanilustre/

Ik hoop ook zeker modeling skills aan mijn arsenaal toe te kunnen voegen over een tijdje  :)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2018, 17:09:46 pm »
Indrukwekkend. Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.
Ik vind de pinguïn erg leuk, vooral zijn houding. Heb je die verzonnen of heb je daar een foto van?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2018, 18:23:04 pm »
Dat ziet er goed uit.  8)
Ik heb geen twijfels dat je de Blender modeling skills zo onder de knie hebt.

Heb je voor je 2d skills ook al eens Krita gebruikt, ik ben er helemaal weg van kan ik wel zeggen.

Offline Faerie

  • Member
  • *
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 december 2018, 02:09:56 am »
@koos2 Dankje! Is een painting gebaseerd op een bestaande foto  :) eerst in b/w en daarna met kleur gaan werken

@ijp Krita is super! Ik gebruik dat vooral op mn laptop. Het is vooral goed om sneller een realistische verf simulatie te krijgen, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar ps.
Gewoon vooral door gewenning, maar ik vind Krita toch nog wat beperkt voor bepaalde handelingen. (Misschien heb ik er nog te weinig mee gewerkt om echt te oordelen)

Hoop gauw weer eens in blender te duiken. Maar op t moment zijn er nogal wat andere projecten die ik eerst af wil ronden
voordat ik me er volledig op kan storten.
Zowiezo een goed moment om te beginnen met leren nu de nieuwste versie bijna uit is!  :D