Topic: [Sculpting] Hoe kan ik de mirror sculpt instellen ? [OPGELOST]  (gelezen 2376 keer)


superjamie

« Gepost op: 22 april 2016, 10:10:56 am »
Hoi medeblenders...

Ik zal misschien eens willen oefenen met sculpten, maar als ik sculpt, dan staat
bij mij automatisch mirror (de mirror sculpt) aan en krijg ik (meestal) aan twee
kanten het zelfde... hoe en waar kan ik dat instellen, zodat ik ook gewoon 1-zijdig,
2-zijdig of 4-zijdig (of hoe je dat ook noem) kan sculpten ?... Weet iemand hoe ik
de mirror sculpt kan instellen en hoe het werkt ?.

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 24 april 2016, 13:04:18 pm door superjamie »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 april 2016, 11:00:42 am »
In het linker menu dat opkomt/verdwijnt door op de t te drukken heb je het tabblat "tools". In de rij met opties die je kunt openen zit het onderdeel symmetry/lock. Daar kun je aanklikken wat je symmetry as is (spiegel-as). Als je alle assen deactiveert heb je wat  je wilt.

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2016, 13:03:55 pm »
In het linker menu dat opkomt/verdwijnt door op de t te drukken heb je het tabblat "tools". In de rij met opties die je kunt openen zit het onderdeel symmetry/lock. Daar kun je aanklikken wat je symmetry as is (spiegel-as). Als je alle assen deactiveert heb je wat  je wilt.

Bedankt voor jouw reactie, ik heb het net geprobeerd en het probleem is opgelost..

Groetjes Jamie.