Topic: Handig in Blender.  (gelezen 2468 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 01 april 2014, 23:00:15 pm »
Dit lijkt me heel handig voor modeleren.
Hier kun je het script downloaden.
https://www.dropbox.com/s/jtie2rsj253z23j/mesh_align_to_gpencil_view.py

http://youtu.be/r0Hpu16PN7o

Info van Blender.org

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 02 april 2014, 00:59:59 am »
Dit is zeker handig tijdens het modelleren. Ik heb hem direct gedownload.
Ik kan zo al een paar toepassingen bedenken. Bedankt ijp!

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 april 2014, 17:07:59 pm »
Juist , dat miste ik nog, ha ha. Modelleren word nu steeds leuker,
Ik ga ervan uit dat jullie de Dyntopo ( dynamic topology) functie in de sculpting allemaal al hebben gebruikt....
Anders doen ! , Dan creeert je sculpting modifier extra topology waar dat nodig is, keurig netjes aansluitend op wat je al had....
Zo is er geen noodzaak voor een highpoly model , om het fijn af te kunnen werken.....

Maar die greasepencil techniek is bruut. Ga ik ook downloaden . 8)