Topic: Paard in de gang.  (gelezen 22057 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #15 Gepost op: 15 april 2014, 22:04:51 pm »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 18 april 2014, 15:27:00 pm »
Bezig met de ogen.


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #17 Gepost op: 19 april 2014, 17:56:15 pm »
Ik ben benieuwd naar de rest en zeker naar de animatie. Lijkt mij heel gaaf om te zien.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 april 2014, 18:33:22 pm »
Dit model duurt wel even  voor ik zover ben met de bones:)
Ik ben een hoefijzer aan het maken lol ik heb het nodig voor de vorm bij het paard.

« Laatst bewerkt op: 19 april 2014, 19:34:44 pm door Ruud »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 april 2014, 23:09:11 pm »
Thnx Ijp, ik ga die tutorials nĂș kijken... !  8)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 20 april 2014, 13:29:31 pm »
Sinds gisteren alle benen bewerkt het begint op een paard te lijken lol .
Nu de mond dan kan ik weer een keer subdividen in het geheel en laatste keer dan de manen staart ogen met haar bewerken.


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #21 Gepost op: 20 april 2014, 18:55:13 pm »
Hallo Ruud,
Je bent goed op weg met het modeleren van je paard knap gedaan.
Als ik een puntje van kritiek mag geven op je paard dan zou ik de stand van de nek en het hoofd wat statiger maken zodat hij sterk overkomt.
zie image.

succes met het modeleren.


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #22 Gepost op: 20 april 2014, 19:21:34 pm »
En misschien nog een kleine tip, als je het paard nog wilt animeren kun je het paard het best in een rustpose modelleren. Dus met de benen naast elkaar en het hoofd omhoog. Dit maakt het riggen een stuk eenvoudiger.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 21 april 2014, 14:06:50 pm »
Dit is het paard van de schillenboer lol, aan de hand van de foto's die een pagina terug staan kan ik de animatie maken  dit paard ziet er nu eenmaal zo uit :)
De mond en neus klaar ,een hoop werk dat hoofd .


« Laatst bewerkt op: 21 april 2014, 18:40:31 pm door Ruud »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #24 Gepost op: 21 april 2014, 19:55:18 pm »
Dat paarden hoofd wat je hebt gemaakt ziet er geinig uit.
Maar de foto's die een pagina terug staan is inderdaad een paard maar je kunt wel zien dat dat paard helemaal op is door het werken met de schillenboer  ;) ;D
Maar zet hem op het wordt zeker wat moois. ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 22 april 2014, 18:26:27 pm »
Hallo allemaal , ik heb een probleempje tussen cycles en blender render, de ogen zie ik niet in cycles render en de staart wel.
Andersom ziet de staart er niet uit en de ogen zijn goed.
Weet iemand een oplossing?




Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #26 Gepost op: 22 april 2014, 19:05:16 pm »
Ik neem aan dat je de ogen en staart al voorzien hebt van materialen en/of textures. Je kunt dan niet zomaar wisselen tussen blender internal en cycles omdat de materialen en textures anders opgebouwd/toegepast worden.
Als je van bi naar cycles overschakeld zul je de materialen en textures opnieuw moeten toepassen.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 22 april 2014, 19:43:51 pm »
Ok dank je voor je antwoord ik dacht t al, deze 2 editors werken niet echt samen :(.
Geen man overboord wat werk aangaat.
Ik dacht misschien is er een oplossing met de nodes of zo.
Ook met het haar is het lastig net als in het echt kinderen luisteren niet altijd als er wat gevraagd word, met kammen kun je de child particels niet zien :)
Al opgelost je kunt de schilderen laten zien , ik was deze optie vergeten

« Laatst bewerkt op: 23 april 2014, 15:00:44 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 23 april 2014, 14:57:44 pm »
Mijn paard in de verkeerde film :) een beetje aan het spelen met de zwartwit foto's en de scene.



« Laatst bewerkt op: 23 april 2014, 15:16:59 pm door Ruud »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #29 Gepost op: 23 april 2014, 20:32:58 pm »
Vanuit de koets houden ze je paard goed in de gaten ;)