Topic: Keuken.  (gelezen 3072 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 17 maart 2014, 21:02:25 pm »
Deze keuken heb ik gemaakt om te laten zien dat dit een te drukke keuken is voor deze ruimte.
Gelukkig zijn mijn dochter en schoonzoon verder gaan kijken en hebben nu een betere keuze gemaakt ;D
Ik weet niet of de image de doorslag heeft gegeven. ;)



Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2014, 21:09:52 pm »
Ziet er goed uit ijp. Voor mij zou dit plaatje wel de doorslag geven om voor een andere keuken te kiezen. Erg druk.  ;)
Heb je opzettelijk vuil in de voegen tussen de vloertegels gedaan of is het een bijkomstig iets door de texture?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2014, 21:29:50 pm »
Je hebt het heel goed bekeken ik kon namelijk geen goede tegel textuur vinden dus deze heb ik gevonden met google en inderdaad veel groen en vuil tussen de tegels het meeste heb ik weggehaald het was nog veel erger. ;D

Nu komen er geen kastjes meer boven de keuken maar alleen een mooie design afzuigkap dus nu komt er veel meer open ruimte en dan wordt het minder bekrompen.

Offline Blom3dd

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2014, 23:51:29 pm »
erg tof gemaakt, ook de vloer vind ik goed, maar wat is het keuken kastjes materiaal, dat ziet er erg vreemd uit. en erg druk.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2014, 13:12:37 pm »
Ja dat klopt het is ook weer een simpele textuur die ik heb kunnen vinden die een beetje op de textuur van de originele textuur van de keuken leek.
Met het unwrapen heb ik ook niet zo nou gekeken, dus je hebt helemaal gelijk het zit er vreemd uit. ;)