Topic: HELP.... te lang niet ge-blenderd...  (gelezen 737 keer)


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2017, 23:20:41 pm »
ja... maar het klopt ook niet... :-)

ik moet volgens mij 88 tanden hebben... wormwiel draait 44 keer rond... dus het grote tandwiel verdraaid 44 tanden....
ik wil een halve slag per seconde... dus het tandwiel moet 88 tanden hebben.... pfff  ik wordt gek....

:-)

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2017, 20:52:25 pm »


wat doe ik nu verkeerd?  eerste plaatje is uit de tutorial...

hij selecteer die 2 randen...(net als ik)... drukt op W en kiest Bridge egde loops en het word tussen de 2 circels netje opgevuld...  en ik krijg het laatste plaatje?
snap er niets van?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,476
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2017, 21:18:56 pm »
Heb het net proberen na te bootsen en het is me gelukt. De normals staan dan niet goed. In de uv tab heb ik vervolgen op recalculate gedrukt en toen kwam alles op zijn pootjes terecht.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #18 Gepost op: 26 juni 2017, 22:39:19 pm »
ga ik bekijken... bedankt!


verrot... nu gaat het wel goed.... tja dat vertelde ze niet in de tutorial...