Topic: texture niet hetzelfde  (gelezen 315 keer)


Offline lodevdj

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 januari 2017, 14:18:55 pm »
Hallo Blenderaars,

Eerst mijn beste wensen voor 2017 aan iedereen,

Heb het volgende probleem.
Bij het creeren van texture marble is dit bij cube ok maar bij UV sphere is dit helemaam anders van sstructuur. Zie bijgevoegde screen shots.
Ik doe nogthans hetzelfde bij bijden, wat doe ik verkeerd?
Groeten,
Lode





Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,454
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 januari 2017, 14:29:45 pm »
Heb je bij coördinates van het material het bij beiden op generated staan? Of de een generated en de andere UV. Heb je beiden geunwrapped?

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,353
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 04 januari 2017, 15:21:33 pm »
Misschien heb je hier wat aan.




« Laatst bewerkt op: 04 januari 2017, 15:25:07 pm door ijp »

Offline lodevdj

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2017, 16:34:19 pm »
Hallo Ijp en Koos2,

Na cordinat op generate te zetten is het probleem opgelost.
Bedankt voor de snelle reactie.
Lode

superjamie

« Reactie #4 Gepost op: 05 januari 2017, 10:01:15 am »
Hoi lodevdj...

Misschien heb je hier wat aan:
 https://www.blender.org/manual/render/blender_render/textures/types/procedural/index.html


Is jouw probleem dat je je marble texture misschien seamless wilt gaan maken ?...
Dan kun je hem beter op je model tekenen met blender's ingebouwde texture painter...

Of je kunt je textures misschien hier mee maken voor eventurweile andere soorten
textures die je niet in blender hebt: http://neotextureedit.sourceforge.net/

Veel plezier met je marble texture (of andere textures die je maakt met de bovenstaande
programma)...

Jamie
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2017, 10:06:56 am door superjamie »