Topic: [Texture Nodes] Wat is de beste manier om gegenereerde textures op te slaan ?  (gelezen 302 keer)


superjamie

« Gepost op: 23 december 2016, 11:02:44 am »
Hoi medeblenders...


Blender Render / Node Editor / Texture Nodes:
Ik heb met blender weer wat leuks te expirimenteren... namelijk met het genereren
van eigen foto-realistische textures, albedo, metallic, normal, parallax en displace
mappen voor uv-mappen om modellen voor unity3d...

Maar dan nog een vraag:

- Wat is de beste manier om mijn zelf gegenereerde textures op te slaan ?

      * Door te baken, of kun je die opslaan via de image_editor ?



Heeft er iemand ervaring met het genereren van textures in blender render ?,
zal ik graag antwoord willen hebben s.p.v...

Alvast bedankt, groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 23 december 2016, 15:05:15 pm door superjamie »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 527
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 24 december 2016, 02:42:44 am »
http://lmgtfy.com?q=blender save generated texture

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 24 december 2016, 09:31:40 am »
Ik wil vanmiddag nog even oefenen met textures genereren.
Maar gisteren had ik al een eventurweile manier ervoor...
texture painting... Maar vanmiddag wil ik proberen of het
ook gaat door view as render aan te vinken in de texture-
tool waar je textures kunt aanmaken in de internal render.

Of dat lukt weet ik nog niet.