Topic: Dutch Blender Community Demo Reel film?  (gelezen 25860 keer)


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Gepost op: 28 november 2015, 17:22:28 pm »
Moeten wij ook niet eens een keer een Demo Reel film maken van al het moois van dit forum?

dat we 1 lange film maken ...iedereen een stuk film maakt, 1920x1080...  en dat iemand (die er goed in is, en zich geroepen voelt) er 1 mooie demo film van maakt?

of natuurlijk mooi plaatjes... er tussen.... hoeft natuurlijk niet alleen maar film te zijn....

en ook stukjes van hoe het gemaakt is? 

zo maar ff peilen of dit een leuk idee is?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2015, 19:43:21 pm »
Top idee...de DBC reel.... 8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2015, 19:50:07 pm »
Idee is top maar wil kan dit maken??

Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 november 2015, 23:23:59 pm »
Leuk idee, maar aan mijn werk zullen jullie in ieder geval niks hebben. Ik heb geen beeldmateriaal dat het waard is om trots op te zijn.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #4 Gepost op: 28 november 2015, 23:30:47 pm »
Idee is top maar wil kan dit maken??

ja geen idee?  misschien iemand die wel meer films bewerkt... met een pinnecal achtig programma....filmpjes en fotos moeten wij aan dragen natuurlijk....
eens kijken of iemand zichzelf meld in dit topic....
Mooi idee !
Enig idee hoe je het wil aanpakken?  Bijvoorbeeld een dropbox account openen om alles in te doen ?
Zou 1280x720 ook niet voldoende zijn ? Dit in verband met de online opslag mogelijkheden en proces tijd.
 Ik neem aan dat die demo op deze website komt te staan of misschien een dbc-3d youtube kanaal?
Het zou leuk zijn om het een subject, focus of thema  te geven zodat er enig verband is tussen de bijgedragen filmpjes ?

Denk eerst maar eens zelf kijken en na denken wat je van je zelf het mooist vind....? ik heb veel van die andere demos bekeken, en ze zijn wel vaan heel hoog niveau....

Leuk idee, maar aan mijn werk zullen jullie in ieder geval niks hebben. Ik heb geen beeldmateriaal dat het waard is om trots op te zijn.

ja aan me eigen werk twijfel ik ook nog wel een beetje... maar het is misschien wel een reden om dat nog eens mooi af te maken en op te poetsen.... Misschien is het voor vele wel iets, om het beste in je zelf naar boven te halen?


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2015, 23:47:12 pm »
Leuk idee, maar aan mijn werk zullen jullie in ieder geval niks hebben. Ik heb geen beeldmateriaal dat het waard is om trots op te zijn.

Er komt nu toch al een mooie kruiwagen aan en je vorige image was toch ook een winnaar. ;-)

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #6 Gepost op: 29 november 2015, 11:01:48 am »
Ik kan in blender vse nog wel video en foto bewerken tot 1 geheel. Heb ik al wel een paar keer gedaan. Neemt wel wat tijd in beslag en dag is nu net iets dat ik de komende twee maanden niet heb. Nadien kan ik waarschijnlijk wel al jullie mooie creaties samenvoegen.

Ik weet niet of ik zelf nog mooie bijdragen heb, maar ik ben wel fan van het idee.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #7 Gepost op: 29 november 2015, 15:14:28 pm »
Ik kan in blender vse nog wel video en foto bewerken tot 1 geheel. Heb ik al wel een paar keer gedaan. Neemt wel wat tijd in beslag en dag is nu net iets dat ik de komende twee maanden niet heb. Nadien kan ik waarschijnlijk wel al jullie mooie creaties samenvoegen.

Ik weet niet of ik zelf nog mooie bijdragen heb, maar ik ben wel fan van het idee.

Ik zeg ook niet dat het van het weekend nog af moet....... mag best een poos duren toch?   moeten wel allemaal tijd hebben mooie dingen te maken en aan te leveren.....


Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 04 juli 2016, 23:43:10 pm »
Leuk idee. Is niet erg, als het even duurt. Dan kan iedereen wat broeden ondertussen en wie weet komt er dan wat moois..kan misschien gemeld worden binnen dit topic??

Mocht het nodig zijn, premiere pro en after effects kan ik mee werken.
Alleen wel veel omhanden voorlopig, maar in elk geval sta ik er voor open.

Offline Dolores 74

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 juli 2016, 15:31:45 pm »
Deze topic is al van november, komt blijkbaar geen beweging in ?

Als jullie mij je materiaal bezorgen wil ik het wel bij elkaar editen hoor.

contact@dolores74.com

Hier is al een beginnetje, als jullie het goed vinden kunnen we verder : www.dolores74.com/blender/DBC-DemoReel-00.mp4
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2016, 15:50:08 pm door Dolores 74 »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 05 juli 2016, 15:35:38 pm »
Ziet er leuk uit en dat in zo'n korte tijd.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 05 juli 2016, 17:17:26 pm »
Als we materiaal hebben waar kunnen we dat dan `deponeren` ;)

Offline Dolores 74

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 05 juli 2016, 17:24:33 pm »
Als we materiaal hebben waar kunnen we dat dan `deponeren` ;)

contact@dolores74.com

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #13 Gepost op: 05 juli 2016, 18:06:40 pm »
Ziet er geinig uit maar dat is niet mijn mooiste Blender werk wat ik te zien krijg in de film. ;-)
Ik zal mijn mooise Blender Art eens bij elkaar zoeken.

Maar wie is Dolores en worden de images alleen gebruikt voor de Demo Reel Film ?

Offline Dolores 74

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 05 juli 2016, 18:49:48 pm »
... maar dat is niet mijn mooiste Blender werk ...

Ik heb een beetje rond gesnuffeld op deze site en jij was de enige waar ik wat van vond. Er zal wel meer werk van andere mensen op staan maar ik ben al de topics niet afgewandeld. Ik moest een voorbeeldje tonen en heb zowat het eerste het beste genomen wat ik tegen kwam. Ik denk ook dat niet iedereen het erg op prijs stelt dat ik zomaar hun werk gebruik, maar ik dacht het bij jou wel te kunnen riskeren :(  Ik reken erop dat jij (iedereen) inderdaad wat moois bij elkaar snuffelt.

Ik heb ook snel wat van mezelf samen gevoegd. Als ik de ‘walk cycle’ inderdaad ga gebruiken moet die helemaal worden over gedaan. Op dit moment heb ik er geen idee van wat te doen, het hangt een beetje af van wat jullie allemaal aanbieden.

Maar wie is Dolores en worden de images alleen gebruikt voor de Demo Reel Film ?

Dolores 74 is mijn karakter, hier is meer info : www.dolores74.com

Ja, een beetje vertrouwen moet er natuurlijk wel zijn als je mij je werk toevertrouwd. Ik kan alleen maar zeggen dat het veilig is in mijn handen.

Ik zie het wel zitten om het idee van Swets bij te staan, leuk. Het zal een hele klus worden maar we moeten het leven wat boeiend maken hé ?  :-*
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2016, 19:22:32 pm door Dolores 74 »