Topic: TransparantMan  (gelezen 6327 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,736
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 05 juni 2015, 22:07:00 pm »
Goed gesproken mortalae...ben nog lang geen blender expert maar de challenge's geven mij de uitdaging dingen te proberen en daardoor te leren....winnen komt op de tweede plaats...en eerlijk gezegd is verliezen ook leuk... 8)

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #16 Gepost op: 07 juni 2015, 01:36:40 am »
battlebot...  waar moet ik dan aan denken....  een terminator?  of zoals by robot wars? 
hoe groot moet het worden?

sorry ik had eerst moeten lezen.... zo groot als een skelter.... en dus een robotwars achtig ding...   en het moet met blender?

in solid works lijkt het me makkelijker... :-)
« Laatst bewerkt op: 07 juni 2015, 01:38:38 am door swets »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,736
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 07 juni 2015, 11:09:21 am »
battlebot...  waar moet ik dan aan denken....  een terminator?  of zoals by robot wars? 
hoe groot moet het worden?

sorry ik had eerst moeten lezen.... zo groot als een skelter.... en dus een robotwars achtig ding...   en het moet met blender?

in solid works lijkt het me makkelijker... :-)


blender challenge.... 8)

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #18 Gepost op: 11 juni 2015, 07:44:28 am »
toch een vraag.... zo groot als een skelter.... maar hoe weet je de maten in blender?   en hoe groot is een skelter....  zeg maar max 1,5 mtr x 1,5 mtr ?   

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,736
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 juni 2015, 10:47:49 am »
toch een vraag.... zo groot als een skelter.... maar hoe weet je de maten in blender?   en hoe groot is een skelter....  zeg maar max 1,5 mtr x 1,5 mtr ?

Bekijk deze eens swets...


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,704
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 11 juni 2015, 11:26:28 am »
Ik heb het gedownload. Lijkt mij een geweldige nuttige Addon.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,704
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 juli 2015, 10:15:19 am »
Hoe zijn de vorderingen op dit front?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,736
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 juli 2015, 11:44:46 am »


 8)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,704
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 juli 2015, 12:17:12 pm »
Leuk. Maar ik bedoelde eigenlijk of de doorzichtige man al wat verder ontwikkeld was. Ik geef toe dat ik wat onduidelijk was. Maar dit meten is ook heel bruikbaar.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,736
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 juli 2015, 12:45:50 pm »
Ben ook wel benieuwd eigenlijk koos...hoe is het met de doorzichtige man?

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,031
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 23 juli 2015, 03:35:28 am »
Hoi Mensen , Transparantman vordert even langzaam , omdat het skelet natuurgetrouw moet zijn qua maten , ook qua vlakheid en draaing van de botten...
Ik had ff wat moeite om de heup mooi te krijgen.....
Ik ga weer verder met het heiligbeen en de ruggegraat !
Zodra de ribbenkast klaar is ga ik er organen in stoppen ... :o

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 23 juli 2015, 14:52:42 pm »
Ik heb hier nog een geraamte onder het stof liggen ,ik kreeg de spinebone niet voor elkaar lol.
Inmiddels heb ik wat meer study materiaal van hoe dit bot in elkaar zit, ik zag t perspectief er niet van.
Binnenkort weer verder :)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,031
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 12 augustus 2015, 23:27:16 pm »
Dat valt nog niet mee , een echt skelet op maat maken , maar het vordert.
Daarna word het als het goed is wqat makkelijker...
En nee , het is geen oefenproject maar een project met een doel. Zo'n pop is ideaal voor animaties , acupuctuur-uitleg en mapping ,  uitleg over blessures , hij krijgt ook een spierentexture. en organen....

Maar er gaat wel tijd inzitten ja.....

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,661
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #28 Gepost op: 13 augustus 2015, 10:24:10 am »
Zo daar gaat wat modeleer werk in zitten.
Succes met je project.

Je zal wel merken dat ik geen Smilys imotions gebruik maar dat komt omdat ze bij mij niet meer werken sinds update windows 10
Dus mijn reacties zijn momenteel zonder imotions.