Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 292
3406
Vacatures / Re: Talent gezocht voor Minecraft animations
« Gepost op: 04 augustus 2014, 21:53:55 pm »
Mensen van 15-17 jaar.
Daar ga ik weer met mijn 56 jaar ;) :)

Maar succes met het maken van Minecraft Animations.

3407
Animaties / Re: Animatie Schauberger Impellor
« Gepost op: 04 augustus 2014, 21:47:46 pm »
Leuk effect ik dacht dat het verchroomd metaal was ;)
Het blijft leuk om te experimenteren met blender dus op naar de volgende.   

3408
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 04 augustus 2014, 21:39:57 pm »
Ben benieuwd wat gemaakt hebt en zeker naar de topology ;)

3409
Modelleren / Re: Topology Edges flows en Poles.
« Gepost op: 04 augustus 2014, 21:33:56 pm »
Het filmpje heb ik met Blender opgenomen.
Hoe je Make Screencast moet activeren laat ik zien in deze kleine Tutorial.
http://youtu.be/5azG1jfKuaY

Ik zal de VLC media player eens gaan bekijken want zonder geluid is het eigenlijk geen tutorial ;) bedankt voor de tip.

3410
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 04 augustus 2014, 12:22:05 pm »

3411
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 04 augustus 2014, 12:21:13 pm »

3412
Modelleren / Re: Topology Edges flows en Poles.
« Gepost op: 04 augustus 2014, 12:19:29 pm »
Als dat kan in Blender kan dan wil ik dat wel eens proberen ;)

3413
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 03 augustus 2014, 23:49:51 pm »

3414
Modelleren / Topology Edges flows en Poles.
« Gepost op: 03 augustus 2014, 22:56:43 pm »
Hier mijn eerste kleine tip tutorial Edges flows.
Niet met je ogen knipperen anders mis je alles.  ;) ;D

https://www.youtube.com/watch?v=yDT7j9eTZmM

Van dit onderwerp wil ik nog meer kleine Tip tutorials maken dus maak er tijd voor om ze te bekijken. ;)

3415
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 03 augustus 2014, 18:21:29 pm »
Ik ben bezig met een hoofd wat helemaal goed moet worden voor animatie dus de topology moet goed zijn.
Natuurlijk heb ik wat tutorials bekeken

maar ik zit nog met het probleem :-[
De cirkel loops krijg ik niet goed b.v. rond de neus maak ik een nieuwe ring die naar de kin loopt  en ik wil deze dan selecteren als een loop dan kist hij de loop naar het oog ::)
Wat doe ik nou  niet goed :(
Ruud bedank maar die had ik al zie citaat.
Ik ben nu bezig om de Edges flows en Poles onder de knie te krijgen en zo op deze manier het hoofd helemaal gaaf te maken.

JvL zeker bezig met jou eerste post en ben daarom steeds bezig om het hoofd te aan te passen dus dat gaat helemaal goed komen.
Maar eerst de verschillende manieren van de Edges flows en Poles onder de knie zien te krijgen.
Ik heb al een super kleine tutorial gemaakt en die post ik straks onder een ander onderwerp.  ;)

3416
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 01 augustus 2014, 21:48:02 pm »
Ooow maak niet uit JvL ik had het verkeerd gelezen sorry van mijn kant ;)
Maar toch weer goed om te weten om alles neutraal te houden.
Het is ook nog de bedoeling om er een lijf aan te maken met de juiste topologie op de gewichten, dus nog heel wat te knutselen.
Hier nog wat aanzichten:







3417
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 01 augustus 2014, 20:37:14 pm »
Maar  :D :D :D ;)
Hij is nog niet af en ik ben al automatisch de karaktertrekken aan het maken maar zo te horen is dat een beetje dom  ;)
Ik heb alleen een topografie achtergrond,  het hoofd heb ik zelf op eigen inzicht in elkaar geknutseld.
JvL de voor en zij aanzicht foto zal zeker van pas kunnen komen dus ik wacht je post af  ;)

3418
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 01 augustus 2014, 12:40:12 pm »
Ik ben al een hele tijd met een hoofd bezig maar ik vind het nog moeilijk om een keer de flows goed te krijgen en tot nu toe heb ik dit voorelkaar gekregen.



Ik wil dit hoofd helemaal perfect gaan maken zodat ik deze overal voor kan gaan gebruiken, dus heb je nog tips dan hoor ik het graag.  ;)

3419
Over Blender / Re: Zero Brush addon
« Gepost op: 01 augustus 2014, 09:31:42 am »
Ja dat klopt heel dat ding zitten inkleuren en heel blij mijn file opgeslagen ::)
Maar daarna was alles weg dat was wel even balen :o
Dus vergeet Save my Layers niet. ;)

3420
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 01 augustus 2014, 09:27:42 am »
Mark bij de uitleg hoe je de BlenchMark addon moet installeren staat:
Place the map "blenchmark" into the Blender/[version]/scripts/addons folder of your blender copy

Ik heb hem gedownload maar als je de zip uitpakt is er geen blenchmark folder maar losse bestanden.
Dit is misschien verwarrend voor nieuwe  BlenchMarkers.

Pagina's: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 292