Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 124
1426
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 21 juli 2015, 12:57:47 pm »
Niks mis mee Ijp :D
Inmiddels de totale rig klaar het meesturen het schommelen van de auto de wielen draaien, ik moest een vinkje aanklikken in user preference om scripts addons toe te laten en het script werkt nu fijn, op naar de volgende fase :)

1427
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 21 juli 2015, 09:46:07 am »
Het is een schaalverdeling wat je snelheid en plaats bepaalt met slowmotions binnen de aangewezen frames,
stel je hebt een scene  2:1 maakt de animatie 2keer zo snel 1:2 langzaam.

1428
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 21 juli 2015, 00:18:38 am »
Speel je animatie af in je 3d en je ziet het effect als je een waarde verandert.

1429
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 21 juli 2015, 00:15:00 am »
Ik kan het niet laten bouncy kan echt grappig zijn
https://www.youtube.com/watch?v=Po7RpGzFEIY

1430
Experimenten / Re: modelraket start
« Gepost op: 21 juli 2015, 00:05:21 am »
Ik haat cycles zou ik zeggen, nee ik hikte er ook tegen aan,als je cycles door hebt is het super.
Laatst bezig geweest met 2 kleuren voor een week of twee lang 2 kleuren zwart en wit wat is er makkelijker maakt chroom, wat is er moeilijker als chroom maken? :)
Veel van geleert maar nog een lange weg te gaan.

1431
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 20 juli 2015, 23:50:51 pm »
Dan is de optie onder de framerate een uitkomst, old en new , probeer het uit werkt goed.

1432
Experimenten / Re: modelraket start
« Gepost op: 20 juli 2015, 23:20:14 pm »
En waar is de totale scene?
Dit ziet er te goed uit om zomaar voorbij te laten gaan :)

1433
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 20 juli 2015, 23:08:52 pm »
Zo als JvL al zegt meerdere wegen, maar soms aangewezen op, stel je animatie heeft een mooie looplijn maar je hebt de schaalverdeling te wijd gezet een arm optillen duurt 4 seconden als voorbeeld, er is zoveel fiijntuning in blender bomen en bos :)
Nu ga ik de tweede ronde in met animatie de laatste was met de dancing ants een jaar geleden of zo, een hoop bij te schaven en te leren.
Probeer ook eens een fcurve met geluid aan je animatie te zetten is ook fun.

1434
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 20 juli 2015, 21:12:13 pm »
Ik wilde ook met bouncy gaan testen als iets stuitert is het rubberachtig, wordt nog lache met die jeep:)
Het herinnert mij er aan. https://www.youtube.com/watch?v=yltlJEdSAHw

1435
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 20 juli 2015, 19:36:05 pm »
Nu de half afgemaakte jeep kan rijden  lol stop ik met modeleren althans voorlopig, keyshapes krijgen nu de aandacht om de jeep te laten botsen zodat die er niet meer zo mooi uit ziet na het raken van een betonnen paal.
Animatie blijft toch het leukste om te doen met een beetje video editing en geluid blender is te groot om alles leuk te vinden en het laatste half jaar heb ik me gericht op de minder leuke dingen die je absoluut moet weten.
Nu (voorlopig)voor mij het leuke gedeelte :)

1436
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 20 juli 2015, 18:55:58 pm »
Of je schaalt in de grafiek editor over de x uit zodat je tijdlijn verkort wordt of langer wat je wilt, dit is een betere methode met de frame rate spelen ziet het er snel uit alsof de film versneld is,  de marge is niet groot met spelen:)
En beidde kun je bekijken terwijl je de animatie laat afspelen in je 3d editor wel handig.
De framerate optie kan handig zijn als je een bepaald gedeelte van een scene langer in beeld wil brengen als herhaling bijvoorbeeld in slowmotion dan hoef je weer niks aan het keyframe gedeelte te doen.
Met de tijdlijn van je poppetje is niks mis mee ziet er geweldig uit een mooie loop.

1437
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 20 juli 2015, 15:20:13 pm »
Inmiddels vast een rig geplaatst,helaas werkt een script voor de follow path niet goed,het script berekend de lengte van het pad en vertaald dit naar de omwenteling van een wiel of blender herkend het niet zodra je blender opnieuw laad geeft het een fout aan terwijl het goed werkt, nog even uitzoeken.
https://www.youtube.com/watch?v=y72Pt1rNkzE&feature=youtu.be

1438
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 20 juli 2015, 15:03:47 pm »
Onder de framerate zijn er 2 tal instellingen die maken je animatie sneller of langzamer.
1 van de vele opties.



1439
Leuterhoek / grappig
« Gepost op: 18 juli 2015, 17:14:45 pm »


1440
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 18 juli 2015, 12:20:25 pm »
Deze tutorial laat de andere methode zien.
https://www.youtube.com/watch?v=bDx4TMKuHg4

Pagina's: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 124