Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - rozz

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12
151
Experimenten / Materialen en depth of field..
« Gepost op: 06 februari 2015, 22:48:34 pm »
Ben weer een beetje aan het experimenteren gegaan....en vondt het eindresultaat leuk genoeg om te delen... 8)


futuristic jeux de boulles.....

152
Blender Interface / Help
« Gepost op: 27 januari 2015, 22:30:24 pm »
Weet niet zo goed in welk hulp topic ik dit moest plaatsen dus doe het even algemeen...

Nou heb ik het helemaal voor elkaar....als ik in 2.71 een wolkachtige vorm maak met meta balls, daar een mesh van maak, daar een displace en sub modifier over heen en dan met de volume scatter node aan de slag ga krijg ik het niet zo fijne blender werkt niet meer schermpje...iemand een idee of ben ik gewoon te veel eisend voor ons blendertje ??? ??? ???

edit.....hiermee stoeinde heb ik wel een leuke setup gevonden om schuim om een cube te krijgen....


edit...denk teveel modifiers over elkaar heen(meerdere sub en displace...)
Met minder werkt het wel...

153
Over Blender / Cloud addon
« Gepost op: 27 januari 2015, 21:03:56 pm »
Weet iemand of de cloud addon al werkt onder cycles in blender 2.72 en up...??? of binnenkort misschien gaat werken???

154
Leuterhoek / Hololens
« Gepost op: 23 januari 2015, 20:25:44 pm »
Hebben jullie al wat research naar microsoft`s nieuwe speeltje gedaan???
Man, dit in combinatie met blender....je eigen augmented reality creƫren...dus ook je eigen `candy`s` om je heen...die van IJP of Miko naast je op de bank...... :-*

https://www.youtube.com/watch?v=aThCr0PsyuA

155
Onderhanden werk / Audio video muurtje...
« Gepost op: 10 januari 2015, 15:30:08 pm »

Zo had ik mijn audio/video muur in gedachten na de verbouwing....speakers waren te groot volgens menig een(behalve ik...)




Soundbar aangeschaft en zo moet het er globaal uit gaan zien...samples zijn nog laag e.d. maar is om een ideetje te geven...


156
Over Blender / tweakers
« Gepost op: 07 januari 2015, 23:08:05 pm »
mannen...www.tweakers.net, in mijn ogen de meest betrouwbare (voordat het door VU werd overgenomen) site wat betreft alles wat met hardware, software, ict, gadgets e.d. heeft aandacht besteed aan de release 2.73 van blender.....als jullie daar gaan reageren wordt blender alleen maar groter...ik opereer daar onder de naam prutsertje...(zou ik hier ook moeten doen...)...maar alles om blender groter te maken.... 8)

157
Leuterhoek / pray for me
« Gepost op: 06 januari 2015, 17:16:31 pm »
Mede blenderaars....sta op het punt een format c uit te voeren en de boel opnieuw te instaleren en er dan achter te komen dat ik toch het een en ander vergeten ben..zo als te doen gebruikelijk...maar pctje moet weer sneller en de mbr is verklooid...dus neem ik geen halve maatregelen.. 8)
Als alles goed gaat tot vanavond en anders... :(

158
Onderhanden werk / Onmogelijk....
« Gepost op: 21 december 2014, 13:38:33 pm »
Voorproefje van mijn nieuwe penrose werkje... 8)


159
Eindresultaten / Dobbelsteentjes
« Gepost op: 20 december 2014, 15:51:22 pm »
Bij deze....mijn eerste echte afgeronde blender project....




160
Onderhanden werk / Dobbelsteen
« Gepost op: 19 december 2014, 15:30:55 pm »
Hier klein voorproefje van het projectje dat me in de flow kreeg.....


161
Leuterhoek / Yess...
« Gepost op: 18 december 2014, 10:19:29 am »
Misschien raar bericht maar wilde het even met jullie delen...
Had gisteravond voor het eerst een moment dat ik echt `snapte` wat ik deed in Blender i.p.v. een tutorial volgen...
Was met een dobbelsteen bezig, gooide er uit mezelf wat modifieers tegenaan, wat met lichten aan het klooien...en het ging vanzelf...ik was 1 met blender....was een mooi moment en dat wou ik even delen... 8)
En nee...ik ben niet doorgedraaid..... ;D

162
Leuterhoek / Steenhouwen
« Gepost op: 12 december 2014, 19:26:06 pm »
Dit deed ik dus voor blender....alleen het nadeel met steen is...weg is weg, alles wat je weggeveild,-schraapt of ,- schuurd hebt is stof....kun je niks meer mee..en als je in blender een hoekje verkeerd hebt of een ronding iets te ver afgeschuurd hebt kun je het process terrugdraaien..mede daarom omarm ik blender en de vele andere mogelijkheden natuurlijk. 8)









163
Eindresultaten / WAUW
« Gepost op: 01 december 2014, 09:22:07 am »
Dit is niet mijn creatie maar wist even niet waar ik hem anders moest plaatsen...hij is te mooi om niet te delen....helemaal gemaakt met opensource software met blender als hoofdrol en gerendered in cycles.....

https://www.youtube.com/watch?v=1Erad7ryk-Y

Als die kolibri over het water vliegt....geniaal....

164
Onderhanden werk / Kasteeltje
« Gepost op: 06 november 2014, 22:21:01 pm »
Ben weer eens aan een tutorial begonnen die voor mij als beginner erg leerzaam is met betrekking tot shortcuts,modelling etc.etc....


Nu met deel 2 beginnen...texturing en lighting....

165
Animaties / Rozzter
« Gepost op: 02 november 2014, 15:02:52 pm »
Aan de hand van een tutorial eerder vermeld door PKHG, http://dbc-3d.nl/index.php?topic=805.msg6015;topicseen#new  deze clip gemaakt...veel ruis maar buiten dat aardig geslaagd dacht ik...

http://youtu.be/0tfz5WoYhbM

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12