Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - amurre

Pagina's: [1]
1
Onderhanden werk / Blender Render afdrukkwaliteit renderen 300 ppi ipv 90ppi
« Gepost op: 03 oktober 2016, 15:48:45 pm »
Ik heb een aantal files waarvan ik een enkele afbeelding moet renderen.

De files zijn gemaakt in Blender Render.

Tot nu toe is me het niet gelukt om een hogere kwaliteit te krijgen dan 90 ppi.
Om iets af te laten drukken heb ik een kwaliteit nodig van 300 ppi.

Hoe kan ik de kwaliteit in Blender Render zo aanpassen dat ik aan 300 ppi kom?

Dat lukt me namelijk niet. :'(

2
Onderhanden werk / Realistisch licht in Blender Render
« Gepost op: 17 mei 2016, 10:52:32 am »
Beste Blender forumleden,

Laatst heb ik geprobeerd om een realistisch licht te creëren in mijn scene. Dit project is in Blender Render gemaakt en heb geen idee hoe ik dit voor elkaar krijg.

Hebben jullie wat tips?

Ik heb een OneDrive link naar het project.
https://onedrive.live.com/redir?resid=80054AA653FF0FFC!1349&authkey=!AOH9CfZwrxnvey0&ithint=file%2cblend

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Alvast bedankt!

3
Over Blender / Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 02 februari 2016, 13:57:48 pm »
Beste Forumvrienden,

Naar aanleiding van mijn beperkte kennis van blender en het dringende tijdsbestek.
Wil ik vragen of iemand mij kan helpen het volgende project met mij te willen afronden.

Op de markt bestaan 2 verschillende luidsprekers, directe en indirecte luidsprekers.

Het verschil van deze 2 luidspreker systemen wil ik duidelijk maken in een animatie. De geluidsgolven worden op een andere manier verspreid.

Maar helaas krijg ik het maar niet voor elkaar om te realiseren wat ik wil realiseren. (door mijn beperkte kennis over blender)

Ik wil de manier van de verspreiding van de geluidsgolven laten zien, van zowel de directe als de indirecte manier.
De luidsprekers, zowel direct als indirect, heb ik netjes getekend.
Daarnaast heb ik een kamer getekend, met daarin een bank en een luisteraar. In deze kamer moet de animatie gemaakt worden.

Helaas gaat het animeren mij niet goed af, hoogst waarschijnlijk is dit met de nodige kennis van blender binnen enkele minuten geregeld.

Aan de hand van het filmpje wat ik heb gedownload, laat ik zien wat ik nodig heb. Dit filmpje is van een ander en zitten copyrights op. Dit filmpje is nagenoeg perfect alleen kan ik dit niet gebruiken.

Dit is de reden waarom ik mijn eigen animatie-filmpje wil maken.

Ik heb een website gemaakt over wat ik zou willen, willen jullie kijken en mij eventueel helpen?
http://blender-ani.weebly.com

Wachtwoord voor de website is:  Blender

Alvast heel erg bedankt voor het kijken!

4
Over Blender / Geluidsgolven animeren
« Gepost op: 06 oktober 2015, 10:49:43 am »
Hallo allemaal,

Korte tijd geleden ben ik begonnen met het tekenen in Blender. Nu ben ik toegekomen aan het animeren van geluidsgolven in mijn laatste tekening, ik heb helaas helemaal geen idee hoe ik het geluidsgolven-effect kan creëren en in een kleine cirkel te laten beginnen, waarna deze netjes golvend zich uitspreidt door de 'ruimte'.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan creëren?

Het plaatje wat bij deze post staat is een screenshot vanuit YouTube, dit effect wil ik maken.
Heb zelf nog geen manier gevonden om dit vorm te geven. 



Ben heel erg benieuwd of dit soort animatie gecreëerd kan worden in blender.

Pagina's: [1]