Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 223
1
Eindresultaten / Alienbomen.
« Gepost op: 22 oktober 2017, 12:14:15 pm »
In deze Blender Alienbomen scene zijn weer eigen geknipte Alpha images gebruikt.
Kleur is wat na bewerkt met PaintShop pro. ;)



2
Eindresultaten / Re: Palmboom strand
« Gepost op: 22 oktober 2017, 11:30:04 am »
Ik ben er mee bezig en tot nu toe heeft Gimp en PaintsShop pro de voorkeur om een image alpha transparent te maken. :o

3
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 22 oktober 2017, 11:25:12 am »
Nog werk zat Ruud daar gaan nog heel wat uurtjes in zitten dus het is nog even afwachten op de complete scene.

4
Eindresultaten / Re: [Cycles] Chasterfield Bank, Afgerond
« Gepost op: 21 oktober 2017, 12:51:34 pm »
Super strak en mooi gemodeleerd ga zo door.

5
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 21 oktober 2017, 12:48:40 pm »
Jij bent lekker bezig Ruud en het gaat je al goed af met die popenkast figuren.  :)

6
Eindresultaten / Re: Palmboom strand
« Gepost op: 21 oktober 2017, 12:41:14 pm »
Het gaat mij niet om het zelf te modeleren maar om een bestaande foto te kunnen gebruiken in Blender.
Bijvoorbeeld van een mooie boom en dan hiervan een alpha image maken. ;)

Het is toch heel handig om zo nu en dan een alpha image te gebruiken maar ik wist niet dat je ze ook met Blender kon maken van een foto.
Dus dit ga ik ik zeker uitproberen Zaph.
Bedankt.

7
Eindresultaten / Re: Palmboom strand
« Gepost op: 20 oktober 2017, 19:43:57 pm »


Het lijkt zo simpel als je de screenshot ziet maar schijn bedriegt.
Probeer zelf eens een image uit te knippen zodat het een images met Alpha Channel wordt zodat je hem op deze manier kunt gebruiken.

Succes voor als je het toch eens gaat proberen.

8
Onderhanden werk / Re: [Modelling] Chasterfield Bank...
« Gepost op: 17 oktober 2017, 19:27:04 pm »
Dit ziet er goed uit ga zo door en veel succes met de knoopjes.

9
Eindresultaten / Re: [Cycles] Houten Beeld
« Gepost op: 17 oktober 2017, 19:25:27 pm »
Kijk er nog eens goed  :o
Het lijkt totaal niet op hout dus even opnieuw een textuur geven. ;)

10
Eindresultaten / Palmboom strand
« Gepost op: 13 oktober 2017, 18:59:39 pm »
Zelf uitgeknipte palmbomen verwerkt in Blender maakt toch een mooi plaatje.



11
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 13 oktober 2017, 14:29:08 pm »
Ik ben even aan het zoeken geweest op internet en daar kom ik Gerard Waal tegen en ik ben benieuwt of jij het ook op deze manier aanpakt.
het is een tutorial van 5 delen en in het Nederlands.


12
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 13 oktober 2017, 11:27:41 am »
Deze heb je mooi gemaakt kleur is ok en de sruktuur van de huid ziet er ook al goed uit.
Zelf heb ik ook enkele hoofden gemaakt maar nog nooit met een colormap ik denk dat ik dat ook eens moet gaan proberen.
In iedergeval ben jij al goed op weg.

13
Eindresultaten / Re: [Cycles] Goud Kroon
« Gepost op: 12 oktober 2017, 22:48:55 pm »
Je bent aan het groeien met Blender en het ziet er leuk uit.

14
Eindresultaten / Terrain party-height map
« Gepost op: 11 oktober 2017, 09:29:43 am »
Met Terrain party wat Duitse bergen geselecteerd en een mooi stukje Noorwegen gecreƫerd in Blender.
Ik ben er zeer tevreden over.  ::)
https://terrain.party/



15
Traditionele artwork / Re: Digital painting
« Gepost op: 09 oktober 2017, 23:19:31 pm »
Geinig hoor en je wordt er heel creatief van wij hadden namelijk vroeger een hele muur en die zat zo vol getekend.

Pagina's: [1] 2 3 ... 223