Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 241
1
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 14 augustus 2018, 12:24:11 pm »
Je image staat er toch heel goed tussen Ruud.
Zelf vindt ik die van Ronak Mewada super gaaf.

2
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 12 augustus 2018, 18:49:31 pm »
Knap stukje werk!  top.

3
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 12 augustus 2018, 18:48:21 pm »
Ja jammer dat de 1.000 samples niet lukt maar je hebt toch een mooie image gemaakt.
Duimen nu maar.

4
Post Processing en Compositie / Re: DOF vanuit Blender naar After Effects
« Gepost op: 07 augustus 2018, 23:42:54 pm »
Ik weet bijna zeker dat het Ionwe het wel zal weten maar ik heb hem hier al lang niet meer gezien.
Misschien kun je hem een PM sturen met je vraag.

https://www.youtube.com/channel/UCpfWkDP8r9W8BVBS-uMyOaQ

5
Onderhanden werk / Re: Ezra's WIP thread
« Gepost op: 07 augustus 2018, 23:32:16 pm »
Ziet er weer goed uit.
Als ik het origineel bekijk dan lijkt het onderste deel wat taps toe te lopen maar ik kan het ook mis hebben.  ;)

6
Modelleren / Re: Verbinden van twee objecten
« Gepost op: 01 augustus 2018, 17:07:24 pm »
Vertices verbinden met alt+M dat kan handiger met looptools/bridge


7
Modelleren / Re: Verbinden van twee objecten
« Gepost op: 01 augustus 2018, 14:29:13 pm »
Toen je een cilinder hebt toegevoegd heb je dat gedaan in edit mode en dan wordt het gewoon een onderdeel van je opject.
Je hebt misshien ook een mirror modifier aan staan en als dat zo is even uitzetten.
Misschien even alle modifiers een apply geven. save wel even je vorige werk.


8
Modelleren / Re: Iemand verstand van Hair via particles?
« Gepost op: 01 augustus 2018, 12:56:29 pm »
Ik denk het wel je kunt namelijk zelf bepalen hoe de boom eruit komt te zien maar je moet er wel wat voor doen het gaat niet vanzelf. ;)
Het maken van random bladeren is geen probleem met een particalsystem wat je met vertex groups of weight paint aan de boom koppelt.
Maar naalden die naar voren wijzen is voor mij nog een ander verhaal. :-[

In een vorige reactie heeft Ruud een tutorial geplaatst en daar leggen ze het helemaal uit.

9
Over Blender / Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 01 augustus 2018, 11:42:27 am »
Kom dit tegen op internet en dat ziet er goed uit Grease pencil 2.8



Misschien kunnen we onder dit topic alle nieuws en weetjes van Blender 2.8 posten om het een beetje te kunnen bijhouden.

10
Onderhanden werk en demo's / Re: Electr. fiets
« Gepost op: 01 augustus 2018, 11:09:44 am »
Dit wordt al een mooie fiets.
knap gemaakt.

11
Modelleren / Re: Iemand verstand van Hair via particles?
« Gepost op: 01 augustus 2018, 11:07:54 am »
Maar het blijft toch moeilijk om een tak te maken met de skin modifier en deze te voorzien van naalden die schuin naar voren staan. ::)

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 31 juli 2018, 16:37:59 pm »
Grappig wat een LuL is dat ;)

13
Modelleren / Re: Iemand verstand van Hair via particles?
« Gepost op: 31 juli 2018, 16:35:14 pm »
Hoe heb je dit opgelost ?
Op een rechte tak kun je de naalden wel roteren naar de top maar een complete boom met meerdere takken en verschillende normals die elk een andere richting uit gaan daar ben ik wel heel benieuwd naar.

14
Onderhanden werk / Re: Pand Beverwijk.
« Gepost op: 23 juli 2018, 19:54:24 pm »
Knap stukje werk Ruud het oogt goed.

15
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 juli 2018, 19:52:51 pm »
Daar kan ik niet op wachten Jopus ik wil hem in Blender ook wel in elkaar geknutseld zien ;)

Pagina's: [1] 2 3 ... 241