Topic: instance ontkoppelen  (gelezen 7484 keer)


Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 mei 2020, 21:31:24 pm »
mij is het gelukt een instance te koppelen met een ander voorwerp wat niet de bedoeling was, kan iemand mij helpen? of opnieuw met een reserve beginnen? is ontkoppelen mogelijk?      ben met vlagen bezig met blender,en dit is het resultaat van de laatste vlaag  :)
( het wiel zit vast aan de camera en lamp )
(de maaksels zijn naar een tutoriaal)


[/
https://youtu.be/XGU0hguoJhs
pistool heb ik ook naar een tut gemaakt

« Laatst bewerkt op: 23 mei 2020, 22:03:17 pm door jopus »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2020, 11:48:53 am »
Moet je dan niet de opjecten uit de collection map gooien

Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2020, 14:49:32 pm »
Dank je ga ik meteen doen

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2020, 19:31:23 pm »
En is het gelukt?

Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2020, 22:08:02 pm »
de collectionmap van mij is een rommeltje vind de instance van de band niet terug in dit bestand.is wel gelukt met de zijkleppen waar het ook nodig was,ik laat het verder zo het bestand wordt anders te groot.