Topic: Blender crasht  (gelezen 2937 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 12 juni 2018, 22:57:10 pm »
Zo alweer een Windows 10 update gehad en dat is voor Windows heel fijn maar voor Blender wat minder  ::)
Al de gedownloade Blender 2.80 crashen nu bij het leven. AAAAAAAAAAAAAAa :o

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2018, 07:31:51 am »
Waar is de niet leuk knop... ???

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2018, 10:46:07 am »
@#&%****&??!!,  >:(

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2018, 11:22:20 am »
Dat klinkt niet zo best...,

Bij mij deed 'Blender 2.8 Testbuild' het wel gewoon met 'Windows 10', maar ik dacht bij mij
dat mijn grafische kaart alleen niet snel genoeg is voor Eevee. Ik zou als ik jouw was iemand
in schakellen om naar het probleem te laten kijken, en vervolgens laten kijken hoe je dat
kunt oplossen. Maar ik hoop niet dat het bij mij aan 'Windows 10' ligt, maar ik houd mij op
het moment niet zo bezig met blender. Ik heb op't moment veel andere (zelf) studie aan de
boeg met namen het programeren in 'Pure Basic' met daarnaast ik ook wat tijd wil besteden
aan het uitproberen van 'Axon Idea Processor', als ik dat tweede ook kan betalen voor het
uit kunnen zoeken van alle synthomen van een idee wat ik al ruim 4 tot 6 jaar in mijn hoofd
hebt zitten, maar er maar niet uit komt... met 'Axon Idea Processor' hoop ik een eind te kunnen
maken aan het vast zitten in dat idee, maar goed... dat wil ik nog met mijn pleeg moeder
overleggen.

Maar om terug te komen met jouw probleem... ik heb zulke problemen ook eens gehad met
blender en software zoals 'awesome bump', je bent dus uiteraard niet de enige die weleens
computer problemen heeft. Ik had een paar jaar terug een programmatje gedownload, ook
voor blender... namelijk 'awesome bump', om van image textures die ik van internet haalde....
website: www.textures.com om te kunnen zetten naar normal, bump, AO, metallic,
etc mappen voor fotorealistische renders in cycles / en voor de BGE (de BGE hebben zij vanaf
blender 2.80 verwijderd trouwens).... ik opende dat programmatje en wat gebeurde er toen
om mijn computer... kreeg een fout melding waardoor het dus niet werkte op mijn computer...

Toen heb ik iemand er naar laten kijken, die heeft dus een screenshot gemaakt van die foutmelding
die ik had en vervolgens zijn ik en mijn pleeg moeder naar de computer winkel 'Fast World' gegaan.

Die man in die computer winkel heeft er voor een betaalbare prijs een nieuwe grafische kaart in gezet
en hij deed het. Dus zo zal je dat moeten doen, voorals je problemen hebt het je computer / grafische
kaart of dergelijken.

Succes met mijn tip, Jamie.

Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2018, 14:42:35 pm »
Beste Jamie, probeer je antwoorden/commentaar een stuk korter te maken. De kans dat het dan gelezen wordt is dan veel groter.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 juni 2018, 10:53:12 am »
Beste Jamie, probeer je antwoorden/commentaar een stuk korter te maken. De kans dat het dan gelezen wordt is dan veel groter.

Ok, ik zal er proberen op te letten, dankje voor de tip,
Jamie.

Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.