Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 124
1456
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 10 juli 2015, 09:05:44 am »
Kijk uit met smooth vertexen :), volgens mij kun je veel looplijnen weghalen met behoud van vorm, ik heb er de laatste tijd veel mee geƫxperimenteerd de subdivide doet veel :)

1457
Handleidingen / Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 09 juli 2015, 13:18:25 pm »
Deze zeventien delige tutorial is een aanwinst voor ieder, elk aspect komt naar voren met veel aandacht en trukjes super.
https://www.youtube.com/watch?v=0vD3triKf5M

1458
HDR is groot in resolutie en wordt voor de wereld environment gebruikt..
Hoe meer resolutie hoe meer zoomen mogelijk is, maar de rekenkracht ven de PC laat die het toe :)

1459
Experimenten / Re: Het maken van een background.
« Gepost op: 06 juli 2015, 14:26:53 pm »



1460
Experimenten / Het maken van een background.
« Gepost op: 06 juli 2015, 13:39:11 pm »
Een beetje spelen met het licht , 3lampen en een plane maken een uitstekende background, met aangepaste kleuren perfect voor water scenes.
De maan heb ik er zo in geplopt om het effect te laten zien ik ga dit gebruiken als video background de aankomende weken voor de studie naar greenscreens.


De plane is donker van kleur en heeft een glossy, diffuse shader en een toonshader
De lampen reflecteren op de plane waardoor er een halo ontstaat er prima aan te passen door de lampen in hoogte aan te passen ze staan recht onder elkaar.
Simpel en effectief volgens mij :)
https://www.youtube.com/watch?v=i2kK1876IrY&feature=youtu.be

1461
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 03 juli 2015, 14:31:45 pm »
De bone van het hoofd is gelinkt als parrent of zo, opnieuw toewijzen lost het denk ik op.
http://blender.stackexchange.com/questions/6401/how-to-re-parent-a-bone

1462
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 02 juli 2015, 22:00:32 pm »
Elk nadeel heeft een voordeel, genoeg verf om je battlebot ook even mee te nemen:)
Succes met je huis.

1463
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 02 juli 2015, 17:04:01 pm »
Werken met de Fcurve is echt leuk, een duidelijke tutorial.

1464
Over Blender / Re: Sneek Peek Blender 2.75
« Gepost op: 01 juli 2015, 21:54:11 pm »
Lol ijp de versie die ik nu gebruik is stabiel, ik heb zat problemen gehad met bepaalde versies en windows is er door gecrasht dus ik ben voorzichtig :)

1465
Over Blender / Re: Sneek Peek Blender 2.75
« Gepost op: 01 juli 2015, 21:40:43 pm »
2.73 hier werkt goed :)

1467
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 29 juni 2015, 21:57:59 pm »
Lol Rozz , je bent er niet alleen in ik gebruik vaak de ctrlz  uit automatisme en gaat niet goed in andere programma,s.

1468
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 29 juni 2015, 10:32:36 am »
Archie riep me :)

1469
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 29 juni 2015, 10:25:46 am »
Add een plane en zet het op emission in het material menu, werkt het makkelijkste in cycles.

1470
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 29 juni 2015, 04:39:47 am »
Mijn eindresultaat, alles liep vlotter als verwacht.







Pagina's: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 124