Topic: Hoe meerdere gedupliceerde modellen elk een andere textuur geven ?  (gelezen 2258 keer)


Offline reekje

  • Member
  • *
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
    • reekje.nl
« Gepost op: 08 augustus 2016, 22:13:18 pm »
Hallo

IK heb vandaag wat zitten proberen met het gene wat ik uit deze tutorial serie heb geleerd in aflevering 5 6 en 7
de link wijst naar de eerste van acht afleveringen
https://www.youtube.com/watch?v=t3LGthDbKQA

echter toen ik het model dupliceerde en vervolgens  een van de duplicaten  een andere texture gaf  kregen alle andere die ook
wat kan ik doen om er voor te zorgen dat elke copy van mijn model zijn eigen defusemap heeft ?
de bumpmap os voor allen het zelfde

reekje
IK ze ziet met een oog!. Geef de armen ook een kans!
 Dell Precision T1700 SFF
 Intel Xeon E3-1246 v3, 3.50 GHz, 8M Cache
16 gb geheugen en  nVidia Quadro nvs510
daar op draait Dabian blender 2.74 gimp2.8 Makehuman1.1.0

Offline Ionwe

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
  • CG-Hi Guys
    • Bekijk profiel
    • Ionwe.Prod
« Reactie #1 Gepost op: 08 augustus 2016, 23:10:11 pm »
Ionwe Production's
Blender Artist and VFX-filmmaker.

Offline reekje

  • Member
  • *
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
    • reekje.nl
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2016, 15:39:53 pm »
Heel hartelijk dank
Ik heb nu een stuk of 12 verschillend getextureerde kisten op een rij
http://www.pasteall.org/pic/show.php?id=105823
reekje
« Laatst bewerkt op: 09 augustus 2016, 20:18:08 pm door reekje »
IK ze ziet met een oog!. Geef de armen ook een kans!
 Dell Precision T1700 SFF
 Intel Xeon E3-1246 v3, 3.50 GHz, 8M Cache
16 gb geheugen en  nVidia Quadro nvs510
daar op draait Dabian blender 2.74 gimp2.8 Makehuman1.1.0