Topic: Geluidtoepassing  (gelezen 26014 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 06 juli 2014, 12:34:14 pm »
Topologie kan verwarrend zijn zeker als de mesh fouten maakt met het aanbrengen van faces
 soms denk je het is de topologie terwijl het gewoon een foutje is wat hersteld kan worden.

Selecteer de mesh en delete de faces.


Voeg de faces opnieuw toe.



Links moet de mesh nog bewerkt worden rechts gedaan en de faces opnieuw aangebracht.
Dit is een voorbeeld links word met de mirror gedaan.

De jas is klaar en kan worden geexporteert naar de scene nu de pantalon en bloes .





« Laatst bewerkt op: 06 juli 2014, 14:13:47 pm door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #31 Gepost op: 06 juli 2014, 14:12:43 pm »
Ziet er goed uit.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 06 juli 2014, 14:16:10 pm »
Deze muis is een aankleedpop en niet degene die in de scene verschijnt die is beter gemodeleerd :)
Wat lastig is met modeleren is dat de fouten in topologie zijn ontstaan door blender zelf, evenals de mirror het toch presteert om dubbele vertexen neer te zetten op plaatsen waar je niet om vraagt, het herstellen kost dan tijd omdat het een verassing is waar de fouten zitten.
« Laatst bewerkt op: 06 juli 2014, 14:31:34 pm door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #33 Gepost op: 06 juli 2014, 14:37:15 pm »
Maar dit soort dingen zijn vaak ook makkelijk te herstellen met "Remove Doubles" en "Recalculate". Ik weet niet of je die geprobeerd hebt?
Over het algemeen zou het mirror commando geen dubbele vertices neer moeten zetten. Misschien dat je iets verkeerd aangevinkt had staan in de modifier?

Je hebt het in ieder geval op kunnen lossen dus dat is altijd goed!  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 06 juli 2014, 14:54:24 pm »
Ja zeker maar die werken niet als de vertexen mee worden genomen tijden het modeleren , het is erg oppassen met de stappen die je zet je hebt het niet altijd in de gaten :)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 07 juli 2014, 16:55:38 pm »


Vandaag begonnen aan de bloes,weet iemand hoe je dit wit kan krijgen het lukt me niet met belichting dan verdwijnt het contrast met de kleurinstellingen op 1000 is het grijs zoals je ziet.
Wel een luxe overhemd natuurlijk bij een pianist met vouwen erin.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 07 juli 2014, 20:29:45 pm »
Ik ben er al uit gebruik de emittor.


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #37 Gepost op: 07 juli 2014, 21:06:36 pm »
Als je de emmitwaarde gebruikt om het overhemd wit te krijgen dan betekend dat wel dat hij licht geeft. Dat kan in je uiteindelijke animatie eventueel problemen geven qua belichting.

Op zich zou het geen probleem moeten zijn om het op een normale manier wit te krijgen. Kijk maar naar mijn samuraichick, daar is de bovenkleding ook wit.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 07 juli 2014, 22:56:20 pm »
Ja klopt wel maar dat kun je dan aanpassen, raar elke kleur kan behalve wit  het is de eerste keer dat ik dit tegen kom

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #39 Gepost op: 07 juli 2014, 23:08:47 pm »
Lijkt mij inderdaad niet helemaal in orde.  :o

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 08 juli 2014, 10:46:59 am »
Vandaag proberen om de kraag netjes te bevestigen zal een klus worden.

De kraag verbinden is gelukt en de bloes is voor zover klaar.
Het word al een hele vent.



Net als ze het vroeger deden te duur om een echte bloes te kopen lol, het beperken van vertexen is mijn doel .



« Laatst bewerkt op: 08 juli 2014, 13:20:31 pm door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #41 Gepost op: 08 juli 2014, 12:37:14 pm »
Succes bij de kleermaker!  ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #42 Gepost op: 09 juli 2014, 09:50:22 am »
Heel leuk gemaakt dat wordt straks een geinige animatie.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 09 juli 2014, 10:51:02 am »
Vandaag weer een stukje verder hij heeft de broek aan, wacht maar tot ik de vrouwelijke muis klaar heb.
Er moet ook een zangeres bij de groep.

« Laatst bewerkt op: 09 juli 2014, 10:52:45 am door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 09 juli 2014, 12:20:34 pm »
Het pak is geimporteert en de emitor gaf hier inderdaad zijn uitwerking nu staat alles standaard, in de blendfile waar ik het pak maakte heb ik schijnbaar toch wat verandert, gelukkig is het snel opgelost.

« Laatst bewerkt op: 09 juli 2014, 12:26:41 pm door Ruud »