Topic: 3dhype Blender Forum  (gelezen 4786 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Gepost op: 08 juni 2012, 12:18:19 pm »
Naar aanleiding van een post van Jogai een nieuw Blender forum gevonden. Nederlandstalig natuurlijk.

3dhype Blender Forum

3dhype is een site/forum over 3D modelleren, animeren en alle andere mogelijkheden. Blender is een subforum hiervan. Er zijn fora voor andere software aanwezig.

MAD

P.S. Toen ik een verhaal poste op dit forum over deze blender community, werd de post verwijderd. Het zou onder reclame vallen. Ik zou via een contact formulier een discussie moeten voeren of ik wel of niet mocht posten. Kennelijk is 3Dhype toch niet zo ter dienste gesteld van Blender gebruikers als ik zou verwachten. Lees hier. Oh, inmiddels is de post ook verwijderd.  :roll:
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline Fred

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
    • http://www.fredsteenbergen.nl
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2012, 13:55:59 pm »
Ik heb er wel even gekeken, ziet er goed uit en denk dat het een mooie aanvulling had kunnen zijn waar iedereen beter van zou kunnen worden. (leden heen en weer, beste van beide werelden etc).
Heb echter genoeg 'haantjesgedrag' gezien in mijn vrijwilligerswerk en heb besloten om daar geen energie meer in te gaan steken.
Als een ander forum de samenwerking (kruisbestuiving, crosslinks etc) niet op prijs stelt of blijkbaar ziet als concurrentie, dan blijf ik daar ook ver uit de buurt.
Bij deze weer verwijderd uit mijn favorieten.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Testexpert begint met een t en eindigt met een e

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2012, 20:43:01 pm »
Citaat van: "Fred"
Heb echter genoeg 'haantjesgedrag' gezien in mijn vrijwilligerswerk en heb besloten om daar geen energie meer in te gaan steken.

Precies de reden waarom ik de discussie niet aan ben gegaan. Leek erg op haantjes gedrag, en daar doe ik niet aan mee.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl