Dutch Blender Community

Hulp => Materialen en Texturing => Topic gestart door: Rezzy777 op 24 december 2018, 11:52:43 am

Titel: Procedural noises als Material
Bericht door: Rezzy777 op 24 december 2018, 11:52:43 am
Wanneer ik bijvoorbeeld een Displace-modifier aanmaak, kan ik daar verschillende textures voor kiezen. Denk hierbij aan 'Distorted Noise' en 'Stucci'. Deze procedural noises zie ik echter niet terug als ik die voor een Material wil gebruiken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Titel: Re: Procedural noises als Material
Bericht door: IJp op 24 december 2018, 12:22:27 pm
Is deze misschien iets.
https://www.youtube.com/watch?v=J8Gafk9MoWs
Titel: Re: Procedural noises als Material
Bericht door: Rezzy777 op 27 december 2018, 09:43:42 am
Bedankt ijp, maar in deze tutorial wordt alleen uitgelegd hoe je een Noise kunt gebruiken als Bump Map ;)
Toch bedankt voor het meedenken!
Titel: Re: Procedural noises als Material
Bericht door: IJp op 27 december 2018, 11:31:30 am
Zo maak je volgens mij een nieuw procedural materiaal.  ???
Je knoopt wat nodes aan elkaar en voeg wat kleur toe en je hebt een eigen gemaakt procedural materiaal.

Hier een lekker appel materiaal.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=dgH2pPXNmCA
Titel: Re: Procedural noises als Material
Bericht door: Rezzy777 op 27 december 2018, 13:16:39 pm
Dankjewel ijp, voor het zoeken!