Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 292
3991
Game Engine: resources / Re: 3d objecten bib
« Gepost op: 22 oktober 2013, 23:39:56 pm »
Hier kun je al je objecten uploaden en ook van andere gebruikers downloden.
http://www.blendswap.com/

3992
Animatie en Rigging / Re: krijg skelet maar ni vastgemaakt aan armature
« Gepost op: 22 oktober 2013, 13:59:12 pm »
Misschien heb je wat aan deze tutorial.  ;)  
http://www.youtube.com/watch?v=IyP88mk3A_A
Wil je nog een Blender skelet dan kun je die hier vinden.
http://www.blendswap.com/

3993
Materialen en Texturing / Re: Wie lost dit probleem op.
« Gepost op: 18 oktober 2013, 17:35:20 pm »
Het heeft inderdaad met het vuurwerk te maken maar ik heb dat vuurwerk nu zonder smoke moeten maken omdat ik het niet voor elkaar kreeg om het vuurwerk bij elkaar te plaatsen.
Maar verwacht er niet teveel van het is maar wat uitproberen met physics en particles systeem. ;)

3994
Materialen en Texturing / Re: Wie lost dit probleem op.
« Gepost op: 17 oktober 2013, 23:16:43 pm »
Use alpha en premultiply  heb ik al aan staan maar de empty voor de image plaatsen en in stellen als focal point ga ik nog uitproberen.
Autocrop bijknippen lijkt me ook interessant maar ik weet nog niet waar dat zit.

Het probleem heb ik al een beetje verdoezeld door er een object achter te plaatsen zodat het niet meer opvalt maar zo hoort het niet.
Dus ik ga je advies zeker nog uitproberen om mijn uitprobeersel te verbeteren maar het resultaat kan ik pas in december laten zien ;)

3995
Animatie en Rigging / Re: Transformeren van objecten
« Gepost op: 17 oktober 2013, 22:58:00 pm »
Hier heb je al een shapekeys Tutorial.
Succes ;)
http://vimeo.com/50004966

3996
Over Blender / Re: Blender Interface, verbeteren.
« Gepost op: 17 oktober 2013, 19:40:54 pm »
In deze video zal Blender Guru proberen om een ​​oplossing te bieden aan de problemen die hij heeft behandeld
in deel 1 en 2.
http://www.blenderguru.com/new-blender-ui-proposal/
Na het bekijken van de video scrol dan even naar beneden tot de rode knop geef je feedback en vul even de survey in.

Als hierdoor Blender zo efficiënt gaat werken dan zit ik er met smacht op te wachten!! Nieuw Blender 1.0. :D

3997
Animatie en Rigging / Re: Gravity point in het midden doen
« Gepost op: 15 oktober 2013, 18:23:09 pm »
De orgin zit niet meer in het midden omdat je de mesh hebt verplaatst in edit mode.
Bekijk deze tutorial maar eens.
http://www.youtube.com/watch?v=wmCRTfa8YJk

In opject mode ga je naar het menu aan de linkerzijde en druk daar op orgin en kies orgin to geometry  
Of druk Shift Ctrl Alt C
Je orgin staat nu weer in het midden.

3998
Materialen en Texturing / Wie lost dit probleem op.
« Gepost op: 14 oktober 2013, 23:52:07 pm »
Met blender is het altijd wat je hebt een idee en als je dan bezig ben met een idee dan werkt het niet zoal jij dat wilt :(
Probeer dit maar eens uit.
Inporteer een image as plane. en kies een image.png met een alpha achtergrond deze is doorzichtig.
Als je alles goed instelt dan is de image mooi doorzichtig, en dit werkt perfect.
Maar als je een landschap hebt en je past daar Depth of Field toe en de stel de Alpha image in bij Depth of Field zodat deze scherp blijft.
Verassing dat werkt niet!!! Het doorzichtige van de image waar je doorheen kijkt naar de achtergrond is scherp en de rest van de image niet  :(  :(  :(  :(
Wie heeft hier een oplossing voor.

3999
Materialen en Texturing / Re: Text joinen
« Gepost op: 14 oktober 2013, 23:07:35 pm »
In het begin van deze tutorial staat wat nuttige info over tekst die je converteert naar een mesh.
Als je tekst converteert naar een mesh dan kan je deze een beetje oppimpen met remove doubles en Limited Dissolve.
Dus misschien heb je wat aan deze tutorial ;)
http://www.youtube.com/watch?v=AG9pz1hMEXQ

4000
Belichting en Rendering / Re: Geen volume-light zichtbaar door glas.
« Gepost op: 14 oktober 2013, 22:27:11 pm »
Ik denk dat ik het misschien weet blender guru heeft een interieur tutorial gemaakt maar deze tutorial is afgesloten en niet meer te zien op internet.
Maar ik heb van de glas node een afbeelding gemaakt omdat ik dacht dit kan ik nog wel eens gebruiken ;)
Deze node opstelling heb je nodig om het licht op een goede manier door het glas laten schijnen.
Dit moet ook minder ruis geven  :idea:
Dus misschien is dit de oplossing.


4001
Over Blender / Re: Blender Interface, verbeteren.
« Gepost op: 11 oktober 2013, 15:02:28 pm »
Help samen met Blender Guru Blender te verbeteren door op deze site de survey even in te vullen.
Het kost weinig van jullie Blender tijd het duurd namelijk maar een minuut.  :)

http://www.blenderguru.com/why-do-you-u ... er-survey/

4002
Experimenten / Re: poging tot
« Gepost op: 10 oktober 2013, 22:41:02 pm »
Inderdaad mooi gemaakt!!
En ik vindt het heel leuk dat de gemorste druppels het koud hebben. ;)

4003
Animatie en Rigging / Re: Regen
« Gepost op: 09 oktober 2013, 18:05:01 pm »
Neem naast het Particles icoon het Physics icoon en kies Collision.
Stel hier Kill Particles  in :) er valt nu niets meer door je plane heen.



Dat andere weet ik nog niet. :(
JvL zal hier zeker een oplossing voor hebben ;)

4004
Animatie en Rigging / Re: Regen
« Gepost op: 08 oktober 2013, 16:54:57 pm »
Deze Tutorial had ik al eerder geplaatst dus nu nog een keer ;)
In deze tutorial laten ze een cube, sphere, cylinder............ naar beneden vallen maar als jij daar nou het taartje voor gebruik dan moet het zeker lukken.

http://www.youtube.com/watch?v=MQkn8imnZCo

Succes.

4005
Onderhanden werk / Re: Filmreel.
« Gepost op: 07 oktober 2013, 23:32:29 pm »
Ten eerste heel mooi gemaakt en volgens mij hou je ook van chocola  ;)

Net als JvL zou ik de vlaggemast ook niet laten reflecteren maar alleen wat schaduw is volgens mij voldoende.
De filmreel zou van mij wel in zijn geheel wat groter mogen.
Verder kan ik me helemaal vinden in opbouwende kritiek van JvL.

Maar hier nog een troost ik doe je het op dit moment nog niet na.

Pagina's: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 292