Algemeen > Leden stellen zich voor

Nieuw hier met een vraag. Wat zouden jullie vinden van VR voor Blender.

(1/2) > >>

MARUI-PlugIn:
Ik ben een Nederlandse Intern bij een Japans bedrijf (MARUI-PLugIn)  dat VR software produceert. Momenteel zijn wij bezig met een VR add-on voor Blender te onwikkelen, de BlenderXR. We willen graag peilen wat de verschillende communities hier van vinden.

Dus, wat zijn jullie bedenkingen over Blender ook compatible met VR te maken?


P.s. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, hier is een link naar een video van onze huidige stand van development:
https://www.youtube.com/watch?v=9qAC8FTrU5s

Rezzy777:
Fantastisch! In Cinema 4D heb ik daar ook al mee geëxperimenteerd, het zou super zijn als dit ook in Blender komt! Dan ga ik meteen als VR designer solliciteren! Kan iemand er eentje gebruiken? :D

IJp:
Blender is heel veelzijdig en de BlenderXR is dan ook goed op zijn plaats in Blender.

koos2:
Lijkt me helemaal top. Nou weet ik weinig van het maken van een VR omgeving. Kun je dit ook al niet met Unreal, Unity en Godot e.d.? Wat is de meerwaarde hiervan?

MARUI-PlugIn:
wat er komenteel mogelijk met Unity etc. is alleen een viewer. Dus alleen het bekijken van je project. Echter iets aanpassen endergelijke kan allemaal niet. Wij zijn bezig met het maken van een software die er voor zorgt dat ALLE mogelijke functies van Blender momenteel worden geïmplementeerd in BlenderXR (VR). Zo wordt werken meer intuitief en kan je workflow worden verbeterd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie