Topic: bezig met;  (gelezen 531 keer)


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,386
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #15 Gepost op: 29 november 2017, 11:01:12 am »
Wat is er niet goed dan ??

Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 29 november 2017, 19:33:46 pm »
de kleur van dat grijze onderdeel vooraan is niet in orde; met flip direction zou je dat kunnen herstelen;alles dezelfde richting op;maar dat lukt niet,ik heb geen kleur toegepast.RAAR!



« Laatst bewerkt op: 29 november 2017, 19:39:50 pm door jopus »

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,386
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #17 Gepost op: 29 november 2017, 20:17:24 pm »
Jou opject heeft het devolt matriaal dus kijk even welke kleur je andere object heeft en kies deze bij material voor je opject.


Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 30 november 2017, 23:07:00 pm »




het geselecteerde witte deel heeft geen materiaal,het lukt mij niet om het grijze deel te ontdoen van het materiaal.
wordt je wijs uit deze afbeeldingen?



Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,386
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #19 Gepost op: 01 december 2017, 10:51:36 am »
In de onderste image heb je het donkere object geselecteerd deze heeft geen materiaal.
Selecteer nu het andere object kijk in de lijst welke kleur daar aan zit gekoppeld.
Selecteer nu weer het donkere object en kijk in de lijst naar de kleur die het andere object heeft.
nu moet ze dezelfde kleur hebben.



Bekijk heel de tutorial even het is volgens mij voor jou wel interessant.
Voor het materiaal te selecteren staat op het einde van de tutorial.
succes.
« Laatst bewerkt op: 01 december 2017, 11:26:12 am door ijp »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,013
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 02 december 2017, 23:09:48 pm »
Mooi werk die stoomlocomotief.
Een mooi voorbeeld van hoe je als 3D artiest met eenvoudige basisvormen , soms zonder veel te modelleren de meeste  machines , meubels en gebruiksvoorwerpen kunt namaken in Blender. Wat cylinders en kubussen en je bent meestal al een heel eind.

 8)