Hulp > Blender Interface
HELP.... te lang niet ge-blenderd...
swets:
Ik ben met deze tutorial bezig.... maar sommige dingen willen niet meer lukken....
https://www.youtube.com/watch?v=OVTOSOKpx6I
eerste probleempje.... als ik inzoom verdwijnt alles buiten het beeld? ik weet echt ff niet meer hoe dat moet....
ik weet ff niet hoe ik het moet uit leggen... ik kan wel zoomen... maar als ik dan iets roteer vlieg het uit het beeld... net als of ik om een bepaald punt draait, en volgens mij had ik dat vroeger niet... ?
koos2:
Ik heb dat ook een periode regelmatig gehad. Helaas weet ik niet meer welke oplossing ik had. Volgens mij negeerde ik het gewoon en is het "vanzelf"weer goed gekomen. Het heeft te maken met het rotatiepunt die lijkt op een vreemde plaats te zitten. Maar hoe je het goed krijgt? Helaas. Hopelijk weet iemand het. Zelf heb ik er nu al maanden zo niet jaren geen last meer van.
koos2:
https://blender.stackexchange.com/questions/696/how-to-reset-the-center-of-rotation-of-the-3d-view-when-it-is-not-the-center-of Heb je hier misschien iets aan?
Mark aka Dark:
Dat heb ik ook regelmatig. heeft bij mij altijd met clipping te maken. In onderstaande reactie werkt het probleem andersom, maar is het zelfde principe.
https://blender.stackexchange.com/questions/5201/how-do-i-increase-the-render-distance
Ruud:
Wat Mark zegt clipping is het probleem. Een mooie tutorial mooi dat je weer terug bent in je hobby :)
Ik heb het ook gevolgd leuk om te doen , om meer als 250 frames te kunnen renderen moet je baken en omzetten naar keyframes was even uitzoeken maar gelukt. O zoals hij het in de video heeft ingesteld heb je 6407 frames nodig om een rondje te maken 4minuten en 44 seconden lol. de snelheid kun je in rigid body instellen bij de motor tab, een mooie tutorial nogmaals.
https://www.youtube.com/watch?v=6DakbCUbnf0&feature=youtu.be
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie