Topic: Procedural Textures op 3D-Scans  (gelezen 1751 keer)


superjamie

« Gepost op: 23 mei 2017, 10:54:00 am »
Hoi medeblenders...

Het lijkt mij voor mijn toekomstige blender game engine projecten wel wat om
cycles bakes op 3d-scans toe te passen (maar dan moet ik dus ook nog een
3d-scanner aanschaffen, zodra ik daar geld voor heb) met namen zelf gegenereerde
procedural textures en dan unwarpen...

Is het in blender mogelijk om de textures en UV-Coördinaten van 3D-Scans te editen
en i.p.v. de gewone kleur textures die zijn mee gescant te gebruiken, dus de textuur
via cycles te gaan veranderen via "procedural textures" en die dan opnieuw unwarpen ?...

Dus iets zoals dit, maar dan op een 3d-scan van bijvoorbeeld mijn
eigen benen of voorwerp... zodat het meer op een beeld lijkt, met bijvoorbeeld een
volledige noise of voronoi texture over heel dat been of voorwerp... terweil die is gescand als
gewoon huidskleuren of de orginele kleuren van dat voorwerp.

Dat lijkt mij wel iets voor misschien mijn toekomstige blender projecten... voor
cycles renders als voor de blender game engine (ik zal er dan wel rekening mee houden,
dat dan wel die triangles van dat scan iets moeten worden verminderd).

Is wat ik voor de toekomst misschen wil mogelijk ?...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden, groetjes Jamie.