Topic: make a piece a day  (gelezen 88513 keer)

Offline blenderbrammetje

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1515 Gepost op: 23 november 2017, 16:20:25 pm »
Je hebt gelijk Ijp... Maar mooie textures met genoeg oppervlakte zijn moeilijk te vinden. Ik was ook van plan om hem te texture painten , maar ik moet eerst eens even zoeken naar betere textures , liefst Tile textures... Ik render hem nog één keer , met nieuwe texture , ogen in het gele spectrum , mooier vuur heb ik al gemaakt... Het komt nu meer uit de mond...Maar dat is geen Piece a day meer natuurlijk... :)

Offline blenderbrammetje

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1516 Gepost op: 30 november 2017, 00:59:21 am »
Alvast weer een nieuwe Draak als Piece.  ::)   ;D  ;D

Offline blenderbrammetje

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1517 Gepost op: 05 december 2017, 14:40:17 pm »
Inmiddels is die eerste draak opgeleukt , en word hij nog wat gesculpt vóór de volgende render.
Voor het eerst zal ik echt met seams een correcte , handige UV unwrap moeten maken. Ik ben af en toe lui.
Met slimheid en creativiteit werk ik altijd om de irritantere onderdelen heen tot ik er niet meer onderuit kan. :)

Maar er zijn nu eenmaal te veel mooie dingen die ik nog wil maken waarbij kloppend texturen onmisbaar is , en men er niet omheen kan werken.
Vooral mensen en dieren.
Mijn tweede piece van gisteren , allebei onderdeel van een filmpje over BitcoinZ , een cryptomunt , is dan ook mislukt omdat ik geen zin had ieder knopje exact gelijk te zetten met mijn voorbeeldfoto van het keyboard. Toch nog best mooi , ik moet even handmatig de UV unwrap aanpassen , de knopjes zijn één object maar wel los gemaakt , dus nog te selecteren. OM de lettertjes exact op de toetsen te krijgen...  :o

Offline blenderbrammetje

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1518 Gepost op: 05 december 2017, 14:53:49 pm »

Zo tussen het renderen door mine ik weleens naar een muntje. Dit muntje is nog niet veel waard maar dat kan zomaar eens veranderen  ::)

Objecten voor in mijn educatieve filmpje ,gebaseerd op 3D en 2D Blendergraphics...

Offline blenderbrammetje

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1519 Gepost op: 05 december 2017, 15:03:06 pm »
Speedmoddeling : Kan ik in een kwartiertje snel een Keyboard maken en realistisch renderen...  ;D
Ja wel dus maar volgende keer toch maar arrays gebruiken om de toetsen exact gelijk te krijgen met de foto , of handmatig heel precies.
Was na allerlei correcties toch nog uurtje kwijt. 

Ik maak hem vandaag af want hij is voor in een filmpje.

Offline ijp

• *
  • *
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1520 Gepost op: 05 december 2017, 15:27:06 pm »
Ziet er strak uit.
Nu het filmpje nog. ;)

Offline blenderbrammetje

• Member
  • *
    • Bekijk profiel