Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 237
1
Over Blender / Re: ik heb tips nodig
« Gepost op: 21 juni 2018, 16:51:43 pm »
Misschien heb je hier ook nog wat aan.




2
Over Blender / Re: De Officiele Blender Channel voor 5 dagen geblockeerd!
« Gepost op: 21 juni 2018, 09:47:19 am »
Ze zijn er weer :)

3
Andere software / Krita 4.0.4
« Gepost op: 20 juni 2018, 13:48:38 pm »
We just released Krita 4.0.4
https://krita.org/en/item/krita-4-0-4-released/

Krita is ook handig voor het maken van Height/Normalmap en Phong Bumpmaps.


4
Materialen en Texturing / Re: Textuures 100% Free
« Gepost op: 20 juni 2018, 13:42:19 pm »
Ja die Rob Tuytel kan er wat van.  :o
En mooi dat hij die textures met de wereld deelt.
Het is een toppertje die Rob Tuytel.

5
Materialen en Texturing / Textuures 100% Free
« Gepost op: 19 juni 2018, 23:26:19 pm »
All textures are licenced as CC0 and can be downloaded instantly, giving you complete freedom.
No paywalls, email forms or account systems.

https://texturehaven.com/

6
Animatie en Rigging / Re: Animation nodes addon: error na installeren
« Gepost op: 18 juni 2018, 16:58:22 pm »
Het lijk er wel op ???

7
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 juni 2018, 08:55:02 am »
Ik denk van niet Ruud wilde een heel gedetailleerde textuur maar deze is nogal wat wazig.
Dus er is nog werk aan de winkel ;)

8
Over Blender / Blender crasht
« Gepost op: 12 juni 2018, 22:57:10 pm »
Zo alweer een Windows 10 update gehad en dat is voor Windows heel fijn maar voor Blender wat minder  ::)
Al de gedownloade Blender 2.80 crashen nu bij het leven. AAAAAAAAAAAAAAa :o

9
Over Blender / Re: light sources
« Gepost op: 11 juni 2018, 19:14:10 pm »
I ben ook een beetje op Eevee en ook al een tijdje bezig om het uit te dokteren.
mijn test.


10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 juni 2018, 12:21:35 pm »
Ik denk niet dat je zoveel polygons nodig hebt.
Misschien kun je hier wat mee.

https://blenderartists.org/t/modeling-the-u-s-capitol-building/635653/5

11
Over Blender / Re: light sources
« Gepost op: 11 juni 2018, 10:22:19 am »
Volgens mij klopt dat dus je kunt misschien een spotlamp gebruiken met een plane er achter ;)

Spotlamp


Plane


Plane en Spotlamp


12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 juni 2018, 09:45:03 am »
Zo je hebt het nu te pakken dat muurtje ziet er goed uit.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 10 juni 2018, 19:44:40 pm »
Ziet er goed uit Ruud op het logo van de lift open na ;)
Dat zelf textures maken is niet makkelijk en zeker niet de Seamles textures.
Maar lekker zo doorgaan dan heb je zo je eigen texturen site.

14
Over Blender / Re: light sources
« Gepost op: 08 juni 2018, 09:54:15 am »
Gewoon lamp of spotlight en in de node editor een Volume Scatter shader toevoegen.
En aan de linkerkant van Blender Volumetric en Bloom aanzetten en wat spelen met de instellingen.

15
Andere software / Re: Natuur Met Krita
« Gepost op: 08 juni 2018, 09:35:18 am »
Hier ook nog de image in kleur de vorige image had ik in krita zwartwit bewerkt.




Pagina's: [1] 2 3 ... 237