Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: [1] 2 3 ... 105
1
Onderhanden werk / Re: wormhole
« Gepost op: 12 december 2017, 19:33:48 pm »
dit is meer als reizen met lichtsnelheid of meer besef ik me net, een wormhole is de kortste weg van a naar b dus een rechte lijn...:)
 

2
Onderhanden werk / Re: wormhole
« Gepost op: 12 december 2017, 19:17:01 pm »
versie 1.1


3
Onderhanden werk / wormhole
« Gepost op: 10 december 2017, 11:26:42 am »
weer eens een tutorial over texturing, unwrapping, seams e.d aan het volgen, blijft lastig om daar heer en meester over te worden in de schaarse tijd die ik heb..maar dit is een foto van een nebula die ik in gimp seamless gemaakt heb en met de uvwrap modifier geanimeerd heb over/op een cilinder. Seatbelts on please...;) zitten ook nog wat bendy bones in ;)


4
Eindresultaten / tuin
« Gepost op: 03 december 2017, 12:10:52 pm »
Ff snel een tuintje ontworpen voor een neefje van me(hovenier).

beelden, planten, hekwerk van blendswap.

5
Game Engine: resources / Re: Google Poly
« Gepost op: 02 november 2017, 14:43:46 pm »
Nu wel, had ergens per ongeluk een cijfertje gewist... ::)

6
Game Engine: resources / Re: Google Poly
« Gepost op: 02 november 2017, 07:38:49 am »

7
Leden stellen zich voor / Re: Ik stel me voor...
« Gepost op: 26 oktober 2017, 14:09:53 pm »
Welkom en ook, net als de rest, erg nieuwsgierig naar je werk.

8
Belichting en Rendering / Re: Radeon Pro Render.
« Gepost op: 25 oktober 2017, 11:39:36 am »
Ik dacht juist dat ie nVidia en AMD radeon`s ondersteunde.

9
Belichting en Rendering / Re: Radeon Pro Render.
« Gepost op: 25 oktober 2017, 07:33:13 am »
Zeker nu het nog in ontwikkeling is en alleen maar beter kan worden.
En open source.

10
Eindresultaten / Re: [Cycles] Goud Kroon
« Gepost op: 13 oktober 2017, 08:37:37 am »
Gaat de goede kant op, ziet er goed uit.

11
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 09 oktober 2017, 10:47:56 am »
Hier moet een geweldige animatie uit voortvloeien.. ;D

12
Belichting en Rendering / Re: Hdri images verbergen
« Gepost op: 09 oktober 2017, 09:48:04 am »
Camera uitvinken bij ray visibility onder de eigenschappen van de image.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 oktober 2017, 15:53:23 pm »
gaaf

14
Over Blender / Nieuwe intel processor
« Gepost op: 25 september 2017, 11:20:25 am »
Bij tweakers staat een artikel over de nieuwe intel processors en wel leuk om te vermelden dat blender ook word genoemd als software waar het de moeite voor waard is om zo`n processor aan te schaffen.
Kost wat maar dan heb je ook wat.

https://tweakers.net/reviews/5725/5/intel-core-i9-7960x-en-7980xe-voor-twee-ruggen-op-de-eerste-rij-conclusie.html

15
Onderhanden werk / Re: Landschap met image as plane alpha
« Gepost op: 25 september 2017, 09:34:42 am »
nice

Pagina's: [1] 2 3 ... 105