Topic: Help  (gelezen 3594 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 januari 2015, 22:30:24 pm »
Weet niet zo goed in welk hulp topic ik dit moest plaatsen dus doe het even algemeen...

Nou heb ik het helemaal voor elkaar....als ik in 2.71 een wolkachtige vorm maak met meta balls, daar een mesh van maak, daar een displace en sub modifier over heen en dan met de volume scatter node aan de slag ga krijg ik het niet zo fijne blender werkt niet meer schermpje...iemand een idee of ben ik gewoon te veel eisend voor ons blendertje ??? ??? ???

edit.....hiermee stoeinde heb ik wel een leuke setup gevonden om schuim om een cube te krijgen....


edit...denk teveel modifiers over elkaar heen(meerdere sub en displace...)
Met minder werkt het wel...
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2015, 22:35:58 pm door rozz »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2015, 22:39:00 pm »
ik denk dat het teveel wordt voor Blender maar hoe hoog heb je de sub modifier staan?
Het kan ook nog zijn dat je de ene modifiers naar boven of naar onderen moet verplaatsen.
En misschien heeft blender tijd nodig heeft om alles te verwerken.
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2015, 23:01:14 pm door ijp »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2015, 22:42:40 pm »
Ik heb het even getest en bij mij werkt het, zelfs met de sub op 6 al komt er dan wel een lichte vertraging in de viewport. Renderen lukt ook gewoon dus ik denk dat het iets teveel is voor je pc.
Ik heb hem getest met 2.73. Inderdaad wel leuk schuim.  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2015, 22:50:07 pm »
Ben er uit...was vergeten dat ik uit mijn scene ge-panned was(nieuw werkwoord... ;D) en dus de hele scene op de achtergrond mee renderde...was met de candy contest bezig en wou er nog een wolkachtige suikerspin bij maken, vandaar het gestoei met cloud addon, volume scattering e.d...
Onder blender render werkt het perfect die cloud addon...maar cycles...jammer....  :'(