Topic: Beste wensen voor 2015  (gelezen 2433 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Gepost op: 05 januari 2015, 10:50:55 am »
Goedemorgen allemaal,

Ik hoop dat jullie goede feestdagen hebben gehad. Ik mag in ieder geval niet klagen.

Via deze weg wil ik jullie allemaal het beste wensen voor het jaar 2015. Niet alleen jullie zelf, maar ook alle mensen in jullie naaste omgeving. Verder wil ik julllie bedanken voor de actieve bijdrage aan dit forum in het afgelopen jaar. Door jullie is dit een levendig forum en heeft het vele mensen weten te helpen dmv feedback op vragen, blender resultaten en scripts.

Ik hoop natuurlijk dat dit zo doorgaat en dat er nog veel mooie dingen uit voort mogen komen.
Helaas is mijn merkbare aanwezigheid op het forum de laatste tijd behoorlijk afgenomen. Ik lees elke post, maar reageer niet altijd meer. Ik heb het er gewoon te druk voor. Ik ben er dus wel... :-)

Op een creatief 2015!

MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2015, 11:03:51 am »
Voor jou en je naasten ook de beste wensen Mark. En natuurlijk bedankt dat je met dit forum ons een kans geeft om onze creatieve uitspattingen en kennis te delen.
Ook in 2015 gaan we weer proberen om mooie dingen te maken!

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 januari 2015, 11:41:57 am »
Ik kan alleen de woorden van Jacco herhalen of onderstrepen. Het is heel leuk dat we hier ons gezamelijke ei kwijt kunnen en dat hebben we aan jou te danken.
Dus de beste wensen.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 05 januari 2015, 11:50:58 am »
Ook van mij de beste wensen voor 2015 en dat het maar een super Blender jaar mag worden.
Mark door jou bestaat de Nederlandse Dutch Blender community, mijn dank daarvoor.
De Dutch Blender community leeft kijk alleen maar naar dit jaar er zijn weer nieuwe enthousiaste leden bijgekomen die nu al super mooie dingen maken met Blender, dus dat belooft wat dit jaar.  :)