Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 136
1936
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 06 november 2014, 15:44:31 pm »
Is dit PD ten voeten uit?

1937
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 06 november 2014, 10:26:46 am »
 :o :-[ :D ;D ;) ::) ;D

1938
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 06 november 2014, 10:22:55 am »
Het gaat lukken. Vind de manier waarop je het doet erg inventief.

1939
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 05 november 2014, 15:03:20 pm »
Bij de teen is het zo goed. Verder sta ik achter PD's opmerking.

1940
Eindresultaten / Re: projectje voor op het werk
« Gepost op: 05 november 2014, 13:10:27 pm »
Mooi, die uitsnede als een boogsegment.

1941
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 05 november 2014, 12:35:53 pm »
Misschien is het iets om in plaats van een box een iets grilliger figuur te maken en deze dan ook nog eens wat geanimeerde shape key vervorming te geven, dan ziet het er minder mechanisch uit. nu lijkt het teleporteren te gebeuren door een soort scan als de 'doorsnede' grilliger is en geanimeerd, dan wordt het organiser.

Het is maar een voorstel. Het strakke, 'gescande' ziet er wat mij betreft ook goed uit.

1942
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 05 november 2014, 12:24:59 pm »
Mijn reactie is al weer terug. Hopelijk heb je er wat aan. Laat het me maar weten.

1943
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 05 november 2014, 12:19:36 pm »
Ik vind het een prachtige methode en ben ervan overtuigd dat je op deze manier iets moois kunt maken, want het is het al.

1944
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 05 november 2014, 12:17:06 pm »
Lijkt goed. Kun je de voet ook van de bovenzijde laten zien, dan kan ik het beter beoordelen. Nu lijkt de bobbel meer naar beneden te gaan dan opzij.
Misschien is de bobbel bij mij meer dan iemand anders.

1945
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 05 november 2014, 10:11:29 am »
Ben er. Dus als je het mailt kan ik er morgen wel even naar kijken.

1946
Eindresultaten / Re: projectje voor op het werk
« Gepost op: 05 november 2014, 10:10:20 am »
Oogverblindend!

1947
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 05 november 2014, 10:08:34 am »
Gelukkig heb ik geen geurmonitor. ;D

Maar wat betreft de anatomie van deze voet mis ik nog wel wat. Op de plek waar de grote teen aansluit op de voet zit bij mij en de meeste andere mensen een uitsteeksel. Dit is het punt waar het eerste kootje van de grote teen vastzit aan een bot van de voet. Er zit daar een gewricht. Als ze nu gaat lopen zal haar voet de neiging hebben naar binnen te zwikken.

1948
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 05 november 2014, 10:02:11 am »
Gaat heel er de goede kant op. Hoe maak je zoiets?

Ik heb net even gegoogeld en deze tutorial gevonden. Heb hem nog niet gedaan. Wie weet inspireert het jou. Is het vergelijkbaar met jouw methode?
https://www.youtube.com/watch?v=gD8qlNdEt6E

1949
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 04 november 2014, 14:02:12 pm »
Als je toch met haar bezig bent, ik kan wel wat gebruiken er is niet veel meer van mijn ouwe bos krullen over. ;)

Het wordt mooi IJp.

1950
Leuterhoek / Re: WIL IK!!!!!!!
« Gepost op: 03 november 2014, 10:57:56 am »
Alvast bedankt.

Pagina's: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 136