Topic: [Unity3D] DX11 Tessellation... wat zijn de systeem eisen ?  (gelezen 3603 keer)


superjamie

« Gepost op: 11 juni 2016, 22:15:04 pm »
Hoi mensen...

Ik ben net in Unity3D begonnen en moet het nog leren... ik heb versie 5.3... geloof ik
maar wat zijn de systeem eisen voor high detailed DX11 Tessellation ?... Ik heb de systeem
eisen gelezen in de unity3d website (https://unity3d.com/unity/system-requirements),
maar ik heb net een nieuwe grafische video kaart in mijn computer laten zetten, ik heb
nu nog garantie voor een nieuwe en ik ben bang dat mijn nieuwe video kaart die tessellation
niet aan kan... werkt er iemand met Unity3D en heeft iemand enig idee... ?.

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2016, 05:34:26 am door superjamie »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2016, 01:53:10 am »
Jamie , wat heb je voor CPU  met hoeveel geheugen ,
Wat voor GPU (Grafische kaart) met hoeveel geheugen ?

Dat maakt alle verschil , en je vragen makkelijk te beantwoorden :)
Ik zou me er niet te druk om maken om één of andere feature te missen.
Kijk lekker veel tutorials , maak mooiere poppetjes en modellen , zodat je het goed in de vingers krijgt. Dan word vanzelf je basiskennis ook steeds groter ,
en je technische kennis ook.
Desalniettemin beantwoorden ik en vele anderen je vragen graag !
En plaats nog eens wat van je werk , dan krijg je positieve feedback , helpt mij altijd goed. ;)
Groetjes en succes , Bram

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2016, 05:32:25 am »
Jamie , wat heb je voor CPU  met hoeveel geheugen ,
Wat voor GPU (Grafische kaart) met hoeveel geheugen ?

Dat maakt alle verschil , en je vragen makkelijk te beantwoorden :)
Ik zou me er niet te druk om maken om één of andere feature te missen.
Kijk lekker veel tutorials , maak mooiere poppetjes en modellen , zodat je het goed in de vingers krijgt. Dan word vanzelf je basiskennis ook steeds groter ,
en je technische kennis ook.
Desalniettemin beantwoorden ik en vele anderen je vragen graag !
En plaats nog eens wat van je werk , dan krijg je positieve feedback , helpt mij altijd goed. ;)
Groetjes en succes , Bram

Ik hen als video kaart een "Gigabyte Gt 740 Videokaart NVIDIA" geloof ik, die zit in mijn
gewone computer, waar ook unity3d opstaat... maar ik heb gisteren ook geprobeert om
of ik in de "inport packages" ook "DX11 Tessellation Shaders" kon vinden, maar die stond
er ook niet bij... ik heb unity3d ook op mijn laptop gedownload, maar dat doet er niet toe.

Dan is de vraag het volgende:  wat voor kaart en onderdelen heb ik nodig om
DX11 Tessellation Shaders te kunnen creëren ?... en wat zijn de systeem eisen ?...
Dit wil ik zo snel mogelijk weten s.p.v... en kun je dat voor mij op een rijtje zetten ?...

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2016, 09:43:58 am door superjamie »