Topic: GeFo even voorstellen.  (gelezen 3510 keer)


Offline GeFo

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 mei 2013, 11:54:29 am »
Hoi Blenderaars!

Sinds ongeveer een jaartje werk ik met Blender, ik gebruik blender vooral om 3D objecten in mijn video's te verwerken.

Regelmatig maak ik bruidsreportage's, video's voor o.a de gemeente Rijssen-Holten (zie youtube kanaal).

Voor animatie maakte ik voorheen en nu nog steeds gebruik van TV-PAINT. dit is een 2D animatie programma met enorm veel mogelijkheden echter niet opensource! dus vrij kostbaar.

Blender is wat dat betreft echt fantastisch!! 3D, GRATIS, en als je je er enigzins in verdiept en een doorzetter bent kun je er hele mooie animaties mee maken.
Bij een bruidreportage maak ik bijvoorbeeld de trouwkaart in blender en laat deze in doormiddel van animatie in beeld vliegen openklappen etc.

Ben ook erg blij met dit forum, blender is zo complex dat het haast onmogelijk is om alles van het programma te weten, met elkaar weten we in ieder geval meer dan alleen.

Groeten Gerard
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2013, 19:32:19 pm »
GeFo,
Welkom op dit Blender forum ik ben het helemaal eens met jou,  Blenderen is inderdaad een fantastisch programma.
Als je met een probleem zit dan laat het hier effe weten en daar zal zeker wel iemand een oplossing hebben, met meer weet je veel.
Ben verder heel benieuwd wat je nog met Blender gaat creĆ«ren. ;)  
Succes met Blender.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2013, 20:14:53 pm »
Hoi Gerard,

Welkom! Ik ben wel benieuwd wat je al gemaakt hebt voor die bruiloften?

Citaat van: "GeFo"
Blender is wat dat betreft echt fantastisch!! 3D, GRATIS, en als je je er enigzins in verdiept en een doorzetter bent kun je er hele mooie animaties mee maken.

Vooral dat doorzetten is iets wat nodig is. Ik ben 2x over gestart met blender in een tijdspanne van een jaar of 5. De eerste keer liet ik het afweten. Daarna nog eens geprobeerd en door blijven gaan. Als het eenmaal begint te lopen dan ga je het steeds meer doen, en kom je er niet meer vanaf! :-)

Succes iig, en als je vragen hebt... ijp reageert meestal binnen een dag. haha  :lol:

MAD
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline GeFo

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 juni 2013, 14:16:43 pm »
Ik zal binnenkort laten zien wat ik gemaakt heb met blender, moet daarvoor even een nieuw project aanmaken, kan het niet maken dat ik delen uit een trouw reportage op het web gooi :).

Ik zal wel even een demo intro maken met trouwkaart en ringen!!
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 juni 2013, 13:55:32 pm »
Leuk, Gefo , ik heb een jaar of tien geleden met een groepje vrienden een aantal filmpjes gemaakt,
gewoon voor de lol. Ik had toen al het plan om me eens in 3D max te verdiepen , omdat titel generators
vrijwel altijd van treurige kwaliteit zijn.

Met Blender , dat ik ontdekt heb als 3D animatiepakket en ontwerpstudio, kun je ook vette titels maken en
titels animeren hoe jij wilt. Trouwkaarten zijn een leuk voorbeeld...
Ik heb nog weinig ervaring met compositing maar dat komt. Als je vragen hebt over animeren help ik je graag...
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »