Topic: [Cycles] Speelgoed Propellor  (gelezen 73 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
  • Blender Project: Eevee
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2017, 20:28:36 pm »
Hoi medeblenders...

Dit heb ik gemaakt in cycles... een speelgoed propellor.

Hier is die:


Wat vinden jullie hiervan ?.... laat het graag weten,
Jamie.




EDIT:

Had iets meer subdevision moeten gebruiken voor de render... hij is
iets te blokkerig aan het steeltje !... Oja... en voor de node setup naast
mijn glozzy en diffuse shader ook nog een transclusent shader en een
frensel node...

Nouja... voor de volgende keer, als ik het niet vergeet.

« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 10:18:57 am door JamieVanCadsand »
Mijn project voor 2018 is leren animeren in blender's
nieuwste engine.... eevee !. Ik gebruik nu de testbuild
om het te leren... het renderen in eevee bevalt mij
tot nu toe goed, vergeleken met cycles render !.

Hou alstublieft rekening met mijn verstandelijke beperking... ik woon dus op arduin