Topic: [Blender2Godot] Moon Sculpt  (gelezen 237 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2017, 17:08:30 pm »
Hoi medeblenders...

Ik doe een poging om een maan oppervlakte te sculpten als game asset, om te oefenen.
Ik ben momenteel de basis aan het modelleren om te kunnen sculpten.

Dit is mijn werk tot nu toe:


Vanavond wil ik de karates modelleren...




« Laatst bewerkt op: 27 december 2017, 17:19:08 pm door JamieVanCadsand »
Photo-realistism:

1- Modelleer met eventurweil bevels en sharp edges.
2- Sculpten met displacement textures.
3- Gebruik vertex attributten i.v.m. edges rond modellen
4- Eventurweil Texture Painting
5- Render met complex materials...
6- Gebruik Filmic Color Management
7- High Samples
8- 4K Resolutie