Dutch Blender Community

Hulp => Blender Interface => Topic gestart door: JamieVanCadsand op 07 januari 2018, 16:24:21 pm

Titel: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...
Bericht door: JamieVanCadsand op 07 januari 2018, 16:24:21 pm
Hoi blender testers van 2.8...

Ik gebruik momenteel de blender 2.8 testbuild om voornamelijk blender's nieuwe
render engine eevee uit te proberen, maar ik mis volgens mij de metallic shader
node...

Hoe zou dat kunnen ?... of ligt het aan de testbuild versie die ik heb gedownload ?...

Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn ?... Alvast bedankt,
Jamie.
Titel: Re: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...
Bericht door: rozz op 15 januari 2018, 10:43:16 am
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.
Titel: Re: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...
Bericht door: JamieVanCadsand op 01 februari 2018, 09:54:37 am
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

Ja... dat helpt, ik gebruik inmiddels gewoon de PBR Principles shader voor metallic
enzo... Je hebt gelijk...