Hulp > Animatie en Rigging

Animation nodes addon: error na installeren

(1/3) > >>

tomatito:
Het lukt mij niet op de animation addon te installeren in Blender.

Ik krijg elkaar elke keer deze melding:


Voor mij zit hier te weinig informatie in om de fout op te lossen.  Ik heb slecht 1 versie van deze addon geinstalleerd. Ook na verwijderen hiervan ontvang ik dezelfde (fout) melding.

Iemand een goed idee/tip? B.v d. dank  :)!

koos2:
Helaas kan ik niet anders zeggen dan dit:" में झगड़ा) (प्रेमी प्रेमीका मै अनबन) (महावंशीकरण करवाना या तुडवाना, कालशर्प-दोष) (दुश्मन से छुटकारा, सौतन से छुटकारा) (काला-जादू, साडे-साती से छुटकारा) (कारोबार मैं घाटा सिर पर कर्ज हो जाना) (विदेश जाने के योग नही बन रहे)"

Sorry voor het flauwe antwoord. Het was een inkoppertje die ik niet kon laten. Hier iets waar je misschien wel iets aan hebt.
https://blenderartists.org/t/multiple-addons-using-the-same-name-error/517439

rozz:
 Wat ik uit de foutmelding haal is dat je die al eerder geinstalleerd hebt.
Dus ik denk een uninstall van blender , opnieuw instaleren en voila maar misschien zeg ik nu iets heel geks.

tomatito:
Bedankt voor de antwoorden.

Ik gebruik Linux (Elementary OS). Ik heb Blender compleet verwijderd, opnieuw geinstalleerd en daarna de animations nodes geprobeerd te installeren. Helaas krijg ik elke keer dezelfde foutmelding.

Het is mij trouwens al eerder opgevallen dat ik sommige addons niet kan installeren.

Misschien omdat ik een PPA gebruik om Blender te installeren en te onderhouden. 


--- Code: ---sudo add-apt-repository ppa:thomas-schiex/blender
sudo apt-get update
sudo apt-get install blender
--- Einde van code ---

Als iemand nog een tip heeft (?) dan houd ik mij aanbevolen  :)

rozz:
windows... 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie