Topic: The way of the samurai  (gelezen 387401 keer)


Offline ReckLess

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
« Reactie #645 Gepost op: 27 november 2014, 12:31:22 pm »
Echt een geweldige thread. Kan niet wachten om het eind resultaat te zien :)
Wanneer verwacht je dat je klaar bent met dit project?

Edit: Beterschap trouwens ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #646 Gepost op: 27 november 2014, 12:48:00 pm »
Dank je ReckLess, de planning was om in december klaar te zijn maar dat gaat niet meer lukken denk ik.  ;)
Ik wil er ook geen haastklus van maken en het eindresultaat moet in 1x goed zijn dus ik denk dat ik nog wel ca. 3 maanden nodig heb.
Dat komt ook gedeeltelijk doordat ik al met de voorbereiding voor een 2e deel bezig ben en wat kleinere tussendoor projectjes.

Echt een geweldige thread. Kan niet wachten om het eind resultaat te zien :)
Wanneer verwacht je dat je klaar bent met dit project?

Edit: Beterschap trouwens ;)

Ja, dat was geen half werk die onsteking (en de tandarts ook niet  :o).
Maar ik knutsel lekker verder op deze sombere dag!  ;)
Ze hebben je wel goed te pakken met die kaakontsteking :-\
De image wordt wel steeds beter ondanks de kaakontsteking, dus knutsel op je gemak maar lekker verder vandaag.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #647 Gepost op: 29 november 2014, 01:41:05 am »
De texture paint is nu voor het grootste deel gebeurt op wat detailwerk na. Nu de hoofdrolspeelster nog.  ;)
Hier even wat testrenders:







Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #648 Gepost op: 29 november 2014, 11:33:43 am »
 :o :o :o :o  WOW  Die ziet er zo cool uit....ben wel van de manga/anime en deze gast zou niet misstaan in een van de studio Gibli films......(de Japanse equivalent van Disney..).... of de nieuwe Akira.....laat de rest maar snel komen....echt top man....
En die tekens op/over de textures...amazing....

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #649 Gepost op: 30 november 2014, 00:09:31 am »
Thanks rozz, ben zelf ook wel blij met het (bijna) eindresultaat.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #650 Gepost op: 30 november 2014, 11:24:52 am »
Ziet er goed uit JvL.
Misschien nog een ideetje om erbij te maken een setje tanden zodat hij je ook nog kan bijten. ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #651 Gepost op: 30 november 2014, 13:17:51 pm »
Dank je ijp. Voor dit karakter geen tanden want hij beschikt al over voldoende andere wapens.  ;)

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #652 Gepost op: 30 november 2014, 18:35:06 pm »
Ziet er zeer indrukwekkend uit.
Ziet er uit alsof hij zichzelf heeft beschadigd met al zijn wapens :)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #653 Gepost op: 30 november 2014, 18:48:23 pm »
Dank je P D. Tja, ongelukje bij het scheren denk ik.  ;)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #654 Gepost op: 30 november 2014, 19:01:22 pm »
In maart de premiere? Ik verheug me er nu al op.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #655 Gepost op: 30 november 2014, 19:18:15 pm »
Dat is een mooi streven denk ik. Als er niet teveel storende factoren (werk b.v.  :) ) dan is het haalbaar.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #656 Gepost op: 30 november 2014, 21:00:12 pm »
Na het texture painten van de tegenstander is het nu de beurt aan de hoofdrolspeelster van het verhaal. De reden waarom ik bij het unwrappen de armen, benen etc. niet verbonden heb aan de romp is omdat de naden die kunnen onstaan in de texture is omdat deze toch wegvallen onder de kleding. Ik heb dus alleen bij de zichtbare huid de naden tot een minimum proberen te beperken.



De kleding is en de wapens zijn ook al unwrapped aangezien dat een mooi klusje was voor zo'n sombere zondag.  ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #657 Gepost op: 01 december 2014, 19:04:54 pm »
Dat unwrappen is ook een vak apart maar het gaat jou al goed af zie ik wel. ;)
Succes.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #658 Gepost op: 01 december 2014, 19:52:40 pm »
Je moet je er wel even in verdiepen maar het lijkt moeilijker dan het is hoor. Je moet eerst seams plaatsen om de belangrijke delen afzonderlijk te unwrappen en daarna kun je weer delen van de seams verwijderen om bepaalde dingen weer met elkaar te verbinden.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #659 Gepost op: 01 december 2014, 23:24:12 pm »
De jongedame staat in de steigers. Ik ben nu eerst de bovenkleding aan het texture painten en aan het voorzien van symbolen. Het lichaam heeft alvast een basiskleur gekregen en is eigenlijk ook klaar voor het painten.