Topic: [Vraag] Op "fn" gedrukt, sinds dien andere kleuren op mijn laptop [NIET ERNSTIG]  (gelezen 5045 keer)


superjamie

« Gepost op: 12 juni 2017, 18:46:48 pm »
Hoi medeblenders...

Ik ben nu bezig in blender en ik heb een probleempje... waarvan ik dus niet weet, hoe ik dat terug krijg...
Ik heb een "ASUS" als laptop en ik gebruik em momenteel veel voor blender projecten...



Dit is het probleem:

Ik heb op mijn laptop op de "fn" toets gedrukt en sinds dien zijn mijn kleuren op mijn laptop in een andere tint.
Hoe krijg ik dat weer terug ?... ik weet het niet.

Kan iemand mij helpen met dit probleen ?...

Jamie.

« Laatst bewerkt op: 13 juni 2017, 17:00:37 pm door JamieVanCadsand »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2017, 20:04:07 pm »

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2017, 20:53:29 pm »


huh....... potten verf ?.... sorry het te zeggen, maar ik bedoel namelijk andere kleuren op mijn scherm... het is
dus een serieuse topic... de kleuren op mijn scherm zijn anders, niet de kleur verf als je dat bedoelt...

Maar misschien was ik te onduidelijk, dat kan ik me best voorstellen... sorry voor mijn onduidelijkheid...
Ik was fout, het ging om de kleuren op mijn scherm.

Snap je het nu ... wie kan mij dan helpen ?....

Jamie.
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2017, 20:55:49 pm door JamieVanCadsand »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2017, 21:59:52 pm »

Offline WesleyObrie

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
  • Life's a bitch, deal with it!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2017, 22:51:55 pm »
Mss terug op "fn" drukken, dat ie uit gaat...?!  ;)
En anders alt + f4 eens proberen...  :o

superjamie

« Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2017, 10:10:29 am »
Mss terug op "fn" drukken, dat ie uit gaat...?!  ;)
En anders alt + f4 eens proberen...  :o

Ik heb al geprobeerd weer opnieuw op "fn" te drukken, maar de kleuren op mijn
scherm zijn precies het zelfde als sinds de eerste keer dat ik op "fn" heb gedrukt.

F4 heb ik nog niet geprobeerd... maar vanavond heb ik toch geen tijd om weer
verder aan mijn project te gaan. Ik moet namelijk zwemmen, zoals altijd op dinsdag.

Ik ben nu op de glazenpui dus heb nu ook geen tijd om aan mijn blender project te
gaan werken.


Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2017, 11:11:07 am »
Jamie - hoe moeten wij nou weten hoe jouw laptop werkt? Pak de handleiding erbij of ga zoeken op Google...

superjamie

« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2017, 16:59:55 pm »
Jamie - hoe moeten wij nou weten hoe jouw laptop werkt? Pak de handleiding erbij of ga zoeken op Google...

Tja... laten wij dit probleem afronden. Ik heb er toch niet zo'n last van. Alleen de kleuren zijn
een tikkeltje anders. Mijn laptop heeft geen grote problemen en wordt er daardoor niet langzamer
op ga ik van uit...

Jullie hoeven dit probleem niet op te lossen en als ik problemen heb met mijn computer of laptop
bel ik Rik op... maar dat hoeft voor zover ik weet niet. Deze topic is afgerond, ik heb geen ernstige
problemen daardoor, met mijn laptop. Het is er niet slechter op geworden, alleen een iets andere
tint kleuren op mijn scherm. Maar misschien heb ik het gereset, maar ik weet het niet.

Jamie.

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2017, 17:17:18 pm »
Jullie hoeven dit probleem niet op te lossen en als ik problemen heb met mijn computer of laptop
bel ik Rik op...
Waarom stel je de vraag hier dan? Dan kun je verwachten dat je melige antwoorden krijgt...

superjamie

« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2017, 09:43:51 am »
Jullie hoeven dit probleem niet op te lossen en als ik problemen heb met mijn computer of laptop
bel ik Rik op...
Waarom stel je de vraag hier dan? Dan kun je verwachten dat je melige antwoorden krijgt...

Omdat ik toch niet weet hoe ik dat probleem moet oplossen. Ik verwachte dus
ook geen melige antwoorden, maar ik moest er ook wel om laggen...

Maar over het probleem... zo ernstig is het probleem niet, zoals je leest op mijn
vorige reactie. Maar ik weet niet hoe je dat weer goed krijgt... misschien de kleuren
weer anders instellen.

Maar sorry voor deze onnodige topic, maar deze heb ik gestart, omdat er iets
vreemds gebeurde. Dus met die kleuren. Hoewel ik er vanuit gaat dat het hoort als je
die knop indrukt.

Jamie.